Opinie użytkownika (1)

Od kilku dni...
Od kilku dni zgłaszam na portalu NASZA KLASA ,że zaginęło mi 100 kredytów,(TAKI DODATEK DO GRY,DO ROBIENIA ZAKUPÓW W GRZE) za które zapłaciłam 10 zł.Obsługa portalu mnie ignoruje i wysyła mi tylko wiadomości automatyczne i nadal nie rozwiązuje mojego problemu.Może dla Nich to mało istotne,bo to tylko 10zł,ale chodzi o uczciwość :-(

Strzegomka

16.09.2010

nk.pl

Placówka

Nie zgadzam się (38)
26.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat NK. Chcąc rozwiązać Pani problem tak szybko jak to tylko możliwe, prosimy o wysłanie maila na adres jakoscobslugi@nasza-klasa.pl z iinformacją jakie numery ticket zostały przyznane Pani sprawie. W przypadku skorzystania przez Panią z formularza kontaktowego (http://nk.pl/support) takie numery powinna Pani znaleźć w tematach wiadomości wygenerowanych automatycznie przez nasz system. Ponadto, chcielibyśmy poinformować, iż reklamacje dotyczące płatności na nk.pl rozpatrywane są na bieżąco. Istnieje również możliwość odzyskania przesłanej kwoty na zasadach opisanych tutaj: http://nk.pl/reklamacje_regulamin Dziękujemy za zainteresowanie naszymi usługami i jeszcze raz prosimy o informacje na maila. Dzięki nim będziemy mogli podjąć stosowne działania. Pozdrawiamy / Adrian Adziński zespół nk.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi