Opinie użytkownika (2)

Ta restauracja sushi...
Ta restauracja sushi charakteryzuje się przede wszytskim bardzo dobrym, wręcz doskonałym jedzeniem, bardzo wysokiej jakości (niezależnie, czy jest zamawiane na miejscu, czy też na wynos) i bogata ofertą menu. Jest przestronna, ale jednocześnie przytulna. Czysta, gustownie urządzona z bardzo profesjonalną obsługą, która zdecydowanie orientuje się w oferowanych daniach, cenach oraz służy pomocą w obsługiwaniu pałeczek. Czas oczekiwania na posiłek - ok. 10-15 minut. Personel sympatyczny, uśmiechnięty, sprawny.

Stanisława_12

02.12.2011

Hashi Sushi

Placówka

Gdynia, Przebendowskich 36

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do filii mBanku w celu zakupu karty kredytowej, należy dodać, iż byłam zdecydowana na konkretny zakup, chciałam się zaledwie upenwnić. Miejsce ciekawie zagospodarowane, przyjemne i czyste. jest gdzie usiąść i ewentualnie poczekać na swą kolej. Osoba obsługująca mnie (nienaganny strój, wypielęgnowane dłonie, uśmiech, miła aparycja) kompletnie nie była przygotowana do przeprowadzenia skutecznej i efektynej sprzedaży. Miała czysto teoretyczną wiedzę na temat oferowanych kart, natomiast nie zadała mi ani jednego pytania otwartego, nie zdiagnozowała moich potrzeb, nie podsuwała pomysłów na ewentualne wykorzystanie karty. Nie czuła się pewnie, rozmawiając ze mną. Poświęciła mi dokładnie tyle czasu, ile było mi potrzebne na zadanie konkretnych pytań. Wachlarz kart oferowanych przez ten bank jest dość imponujący, cenowo także znajdują się w medianie, jednak zakupu nie dokonałam w tym banku.

Stanisława_12

02.12.2011

mFinanse

Placówka

Gdańsk, ul. Długa 81/83

Nie zgadzam się (35)
24.05.2021
Odpowiedź firmy
Witam. W imieniu mBanku bardzo dziękuję za wystawienie opinii na temat jakości obsługi w Centrum Finansowym przy ul. Długiej 81/83 w Gdańsku. Cieszy nas fakt, iż docenia Pani wysiłek, jaki wkładamy we wszelkie aspekty wpływające na jakość obsługi Klienta, takich jak: lokalizacja, zachowanie czystości, estetyka wnętrza oraz wygląd pracowników. Zaskakująca jest dla mnie informacja, iż pracownik nie spełnił Pani oczekiwań odnośnie przeprowadzonej rozmowy handlowej. Nasi pracownicy są szkoleni w celu nie tylko sfinalizowania oferty, ale również przekazaniu Pani wszelkich możliwych wartości dodanych wynikających z zarówno z przynależności do grona Klientów mBanku jak i z korzyści płynących z posiadania produktów kredytowych, w celu obniżenia kosztów ich użytkowania lub też poszerzenia funkcjonalności tych posiadanych. Jeżeli nie udało się Pani sfinalizować transakcji i wciąż jest Pani zainteresowana ofertą Karty Kredytowej zapraszam Panią do kontaktu ze mną w celu umówienia się na dodatkowe spotkanie. Jestem do Pani dyspozycji pod numerem telefonu (58) 326 13 00 lub pod e-mailem Malgorzata.Lubinska@sprzedaz.mbank.com.pl. Serdecznie zapraszam do kontaktu oraz korzystania z oferty mBanku. Pozdrawiam Małgorzata Łubińska, Menadżer ds. Obsługi Klientów, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi