1. Brak przywitania: ekspedientki, ukryte między regałami, ignorowały obecność klienta. 2. Brak udzielenia pomocy: zapytawszy jedną z nich o produkt ( fluid marki Cliniqe), odpowiedziała, że nie jest odpowiedzialna za tą markę, nie udzieliwszy mi żadnych, dalszych wskazówek. Podeszłam więc do kolejnej, która w tym czasie obsługiwała inną klientkę - udzieliła mi takiej samej odpowiedzi. Dopiero gdy spytałam, kto w takim razie może mi pomóc, odpowiedziała, że zaraz kogoś zawoła i udała się na zaplecze. 3. Profesjonalna obsługa jednej z ekspedientek: kobieta odpowiedzialna za pożądaną przeze mnie markę wykazała się jednak kompetencją i miłą obsługą. Nałożyła mi na twarz produkt, wspominając również o potrzebach mojej skóry. 4. Nieprzyjemny ekspedient: ekspedient obsługujący kasę fiskalną nie wykazał stosownego zainteresowania klientem, w ledwo dosłyszalny sposób wypowiadając kwotę do zapłaty, nie polecając mi zakupu dodatkowych produktów i nie wręczając testerów.
Obsługa zachowywała się bez zarzutu. Ekspedientka w nienachalny sposób spytała, w czym może mi pomóc, po czym przyniosła mi pożądany rozmiar wybranego modelu. W trakcie przymiarki udzielała mi delikatnych sugestii w kompetentny sposób - wiedziała, jak stopa powinna układać się w obuwiu. Ekspedientka obsługująca kasę fiskalną zasugerowała mi zakup środków do czyszczenia zamszu - przy tej okazji zapytałam, jak powinnam dbać o ten rodzaj skóry i otrzymałam rzetelną odpowiedź. To już nie pierwsza moja wizyta w tym sklepie, lecz niestety, nawet z tego tytułu, nie mogłam liczyć na rabat. Całą wizyta przebiegła jednak w pozytywnej atmosferze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.