Opinie użytkownika (2)

Wysoka kultura osobista...
Wysoka kultura osobista pracowników, są mili i uprzejmi. Jednak ,kiedy dzwonią z ofertą są lekko zbyt nachalni . Oraz przed rozpoczęciem rozmowy nie pytają czy konsument ma czas na odbycie rozmowy w danym momencie.

SoniaWa_4GSV

18.06.2023

Pekao SA

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Kiedy dzwonię na...
Kiedy dzwonię na infolinię z problemem, jestem zadowolona. Pracownicy są grzeczni, kulturalni, mili. Po zakończonym procesie pomocy pytają , czy jeszcze w czymś mogą pomóc. Jest co na plus. minusem jest , kiedy dzwonią do mnie pracownicy i oferują produkt lub usługę. Nie pytają na początku, czy mogę rozmawiać , czy nie jestem w tym momencie zajęta. Niektóre osoby, jadą z regułką automatycznie co sie czuje.

SoniaWa_4GSV

18.06.2023

Orange

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi