Witam, z Vectry korzystam już lata i raczej jestem zadowolony chociaż było kilka wpadek np. internet 8mb tak naprawdę ma jedynie taką prędkość ściągania, wysyłanie jest na poziomie ułamka tej prędkości (taki mały chwyt marketingowy) no i coś czego dawno w vectrze nie było, pojawił im się bałagan w papierach, zadzwonił do mnie konsultant proponując nową ofertę którą przyjąłem, dzień przed umówionym terminem dostałem sms z przypomnieniem o "planowanym montażu" co akuratnie jest plusem ale niestety w dzień montażu nikt się nie zjawił, po skonsultowaniu się z biurem obsługi pani mnie poinformowała że montaż został odwołany ponieważ "nie odebrałem" modemu od kuriera, który ponoć został wysłany firmą kurierską w której pracowałem,prośby o numer nadania rzekomej przesyłki nic nie dały, sytuacja powtórzyła się po raz kolejny i do montażu doszło za 3 razem, czyli 3 dni urlopu zmarnowane i półtorej miesiąca oczekiwania na instalacje...
Dziękujemy za pozytywną opinię dotyczącą jakości świadczonych usług. Jednocześnie przepraszamy za zaistniałą sytuację dotyczącą braku realizacji montażu nowych usług. Abyśmy mogli zweryfikować opisywaną przez Pana sytuację skontaktujemy się poprzez wiadomość prywatną.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.