Będąc w odziale banku zostałem bardzo sympatycznie obsłużony bez żadnych przeszkód uzyskałem wszystkie mi potrzebne informacje oraz wystrój i atmosfera banku była miłym zaskoczeniem. Więdząc że nazbierało mi się kilka bardzo poważnych pytań miałem czas na zaopserwowanie pewnych zachowań personelu i byłem mile zaskoczony
Witam serdecznie, bardzo dziękuję, że zechciał się Pan podzielić opinią dotyczącą obsługi w naszym mKiosku. Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby obsługa naszych klientów odbywała sie na jak najwyższym poziomie. Cieszę się, że pobyt we wspomnianej placówce wywarł na Panu pozytywne wrażenie, a obsługa spełniła oczekiwania. Mam nadzieję, że przyszłe doświadczenia w kontaktach z Bankiem będą odbywały się w równie przyjaznej atmosferze. Przypominam, że pozostajemy do Pani dyspozycji w punktach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie internetowej mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 42 6 300 600.
Pozdrawiam Agnieszka Halata, mBank
Robiąc zakupy w...
Robiąc zakupy w sieci sklepów lewiatan byłem mile zaskoczony obsługa personelu. Po za tym już od jakiegoś czasu robię tam zakupy i zawsze kasy wszystkie są otwarte,wystrój sklepu pżyćąga klientów.Każdy artykuł ma widoczną etykietę cenowa nawet osoba w podeszłym wieku jest wstanie zobaczyć. O każdej porze jest pieczywo każdego rodzaju jak i promocje przyciągają oko.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.