Opinie użytkownika (4)

Dzisiaj tankowałem swój...
Dzisiaj tankowałem swój samochód na stacji paliw sieci ORLEN. Generalnie obsługi jak zwykle przebiegła sprawnie i szybko. Wejście - zapłata - wyjście. Taki sposób obsługi cenie najbardziej. Zwłaszcza rano, gdy śpieszę się do pracy. Nie przepadam wówczas za pytaniami typu: Czy posada Pan kartę .. Czy zbiera Pan punkty... . Czy korzysta Pan z aplikacji? Chcę po prostu zapłacić i wyjść.

Sebastian_308

20.05.2022

ORLEN

Placówka

Sochaczew, Warszawska 82

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta na...
Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Zupełny brak szacunku dla klienta i jego potrzeb. Nastawienie na szybki zysk bez zaangażowania się w pracę. Jakoś wykonania usługi - fatalna: niedbalstwo i niedociągnięcia. Pracownicy pozostawili liczne odłamki szyb m.in. w uszczelkach i na tapicerce. Również samo wklejenie szyby pozostawia dużo do życzenia. Ogólne wrażenie - złe. Szczerze nie polecam, a nawet odradzam korzystanie z usług tej firmy.

Sebastian_308

13.01.2017

Autoszyby Auto-Max

Placówka

Sochaczew, Spartańska 12/14

Nie zgadzam się (0)
Kupowałem 4 leki...
Kupowałem 4 leki na receptę i jeden bez recepty, więc trzeba było to dokładnie po sprawdzać i opisać. Obsługa była bardzo miła i sprawna, wszystko zajęło nie więcej niż 7 minut. Jednego leku na receptę nie było zaproponowano, ze można go sprowadzić po południ tego samego dnia. gdy odmówiłem, obsługa wykazała zrozumienie i zaproponowała nawet odwiedzenie konkurencyjnej apteki w tej samej miejscowości.

Sebastian_308

30.07.2010

Apteka Galenika

Placówka

Wyszogród, Rębowska 42

Nie zgadzam się (13)
Supermarket ulokowany w...
Supermarket ulokowany w centrum małego miasteczka. mały parking ciężko znaleźć wolne miejsce do parkowania, często część parkingu zajmują ciężarówki dostarczające towary do sklepu. Po wejściu prawie zawsze brakuje wolnego wózka, a koszyków w ogóle nie widziałem. Regały są ciasno ustawione ciężko przejechać obok siebie dwoma wózkami. Do działu mięsnego jest zawsze długa kolejka, tylko dwie osoby obsługują klientów - bardzo nie miłe, nie kompetentne, zawsze kroją za dużo i nie chcą ując nadmiaru. Poza tym ciągle chcą pozbyć się starych wędlin - suchych, zleżałych na wystawach. Nie ma co patrzeć na niską cenę tych wędlin, są okropne w smaku i w zapachu. Warzywa i owoce również częstą są obeschnięte, poobijane i mają ślady dotykania przez inne osoby. Obsługa informuje, że te warzywa i owoce które są muszą zostać sprzedane, aby mogli wystawić świeże. Na tym polegają promocje w tym sklepie za niższą cenę pozbywają się starych produktów. Pozytywne: mają pieczone na miejscu bułki. Obsługa kas raczej miła, ale zazwyczaj otwarte tylko dwie przy duzym ruchu i ilości klientów.

Sebastian_308

30.07.2010

POLOmarket

Placówka

Wyszogród, Niepodległości 10A

Nie zgadzam się (29)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi