Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W dniu dzisiejszym odwiedziłem sklep Leroy Merlin w Łodzi przy ulicy Pabianickiej. Byłem zainteresowany płytkami podłogowymi. Sklep jest bardzo obszerny i posiada szeroką gamę różnych produktów budowlanych i wykończenia wnętrz. Na dziale z płytkami było trzech sprzedawców, którzy stali przy swoim biurku. Mimo, że przez dłuższą chwilę bardzo intensywnie oglądałem różne płytki nikt się mną nie zainteresował. Dopiero gdy poprosiłem jednego ze sprzedawców o pomoc udzielono mi informacji o dostępnym asortymencie, ale zrobiono to dość zdawkowo. Sprzedawca nie starał się dowiedzieć na czym najbardziej mi zależy. Sprzedawca jedynie przedstawił płytki, które mi się podobały i zaproponował jedną alternatywną propozycję. Nie udzielono mi informacji odnośnie jakości produktu, przeznaczenia, wytrzymałości. Wyboru mogłem dokonać jedynie na podstawie wyglądu wyeksponowanego towaru i opisu na opakowaniu. Sprzedawca nie zaproponował mi dodatkowych produktów takich jak klej czy fugi. Przy kasie Pani, która mnie obsługiwała byłą miła i poinformował mnie dokładnie o warunkach i miejscu odbioru towaru. Bardzo grzecznie mnie powitała i następnie na koniec całej rozmowy pożegnała. Polecam sklep ze względu na wybór produktów, ale uważam, że pracownicy powinni być bardziej zaangażowani w sprzedaż produktów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.