Otworzyłem konto walutowe w Citi. W banku i na Citiphone nie poinformowano mnie, że powinienem mieć środki płatnicze w euro. Już za granicą na wakacjach podwójnie niekorzystnie przewalutowałem środki z konta polskiego a i tak wiele razy nie mogłem z nich skorzystać. Reklamacja dotycząca braku kompetencji osób w baku i na infolinii miała być rozpatrzona w ciągu 4 dni, czekałem po mojej interwencji 4 tygodnie. Owszem wypłacono mi koszta związane z rozmowami telefonicznymi z zagranicy na Citiphone po powrocie do kraju i interwencji czyli kilku mailach, ale tego wstydu związanego z brakiem możliwości korzystania z własnej karty, na której miałem środki jak i strat związanych z dwukrotnym przewalutowywaniem nikt nie przeliczy i mi nie zwróci. Mogę powiedzieć, że jestem zadowolony z rozpatrzenia reklamcji, tzn. wg banku wypłacenia kosztów telefonów, ale nic poza tym nie otrzymałem. Gdyby nie dobrze funkcjonująca strona banku i przeprosiny zrezygnowałbym, mimo, ze przez rok byłem bardzo zadowolony z obsługi i rozwiązań banku, które są na wysokim poziomie.
Dziękujemy za wyrażoną opinię na temat funkcjonowania naszego Banku. Wszystkie opinie Klientów – również te negatywne – są dla nas bardzo cenne, ponieważ pozwalają nam zidentyfikować te obszary naszej działalności, które wymagają poprawy. Pragniemy zapewnić, że opisane przez Pana zdarzenie miało charakter incydentalny. Chcielibyśmy raz jeszcze przeprosić za niestandardowy czas oczekiwania na naszą odpowiedź na Pana pierwsze zgłoszenie. Pragniemy podkreślić, że odpowiedzi na kolejne poruszane przez Pana kwestie udzieliliśmy zgodnie z przyjętymi przez Bank standardami. Jest nam niezmiernie miło, że mimo niedogodności, na jakie został Pan narażony, zdecydował sie Pan pozostać w gronie naszych Klientów. Mamy nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegała zgodnie z Pana oczekiwaniami. Pozdrawiamy, Biuro ds. Jakości i Współpracy z Klientem
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.