Opinia użytkownika: Sebastian_270
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Otworzyłem konto walutowe w Citi. W banku i na Citiphone nie poinformowano mnie, że powinienem mieć środki płatnicze w euro. Już za granicą na wakacjach podwójnie niekorzystnie przewalutowałem środki z konta polskiego a i tak wiele razy nie mogłem z nich skorzystać. Reklamacja dotycząca braku kompetencji osób w baku i na infolinii miała być rozpatrzona w ciągu 4 dni, czekałem po mojej interwencji 4 tygodnie. Owszem wypłacono mi koszta związane z rozmowami telefonicznymi z zagranicy na Citiphone po powrocie do kraju i interwencji czyli kilku mailach, ale tego wstydu związanego z brakiem możliwości korzystania z własnej karty, na której miałem środki jak i strat związanych z dwukrotnym przewalutowywaniem nikt nie przeliczy i mi nie zwróci. Mogę powiedzieć, że jestem zadowolony z rozpatrzenia reklamcji, tzn. wg banku wypłacenia kosztów telefonów, ale nic poza tym nie otrzymałem. Gdyby nie dobrze funkcjonująca strona banku i przeprosiny zrezygnowałbym, mimo, ze przez rok byłem bardzo zadowolony z obsługi i rozwiązań banku, które są na wysokim poziomie.