Dokonywałem dziś zakupów w sklepie Soda w Centrum Factory we Wrocławiu. Po wejściu do sklepu zacząłem oglądać dostępne towary. Po mniej więcej 3 - 4 min. podeszła do mnie młoda dziewczyna która zaoferowała mi pomoc. Akurat byłem przy wieszakach z koszulami i swetrami więc poprosiłem ją aby pomogła mi w odnalezieniu mojego rozmiaru. W czasie kiedy mierzyłem wcześniej wybrany towar wcześniej wspomniana hostessa podeszła do mnie znowu i zapytała się czy rozmiar pasuje. Byłem bardzo zadowolony ponieważ wiedziałem że w razie problemów nie będę musiał opuszczać kabiny przymierzalni żeby wymienić towar na mniejszy lub większy. Po wybraniu towaru udałem się do kasy gdzie zapłaciłem za towar kartą. Ogólnie w sklepie było czysto i przyjemnie. Wszystkie towary były ładnie poukładane, pomimo dużego ruchu porządek w sklepie był zachowany.
O Firmie PZU nigdy nie miałem dobrego zdania gdyż uważałem że jest to firma mało postępowa która niestety w moim odczuciu nie wychodzi naprzeciw potrzebom klienta. Jednak rok temu miałem wypadek samochodowy a samochód którym się poruszałem posiadał AC właśnie z firmy PZU. Od tego czas zmieniłem swoje zdanie o tej firme na pozytywne. Po wypadku dostałem fachową pomoc od Pracownika regionalnego w Bolesławcu (likwidator szkód - jeżeli dobrze pamiętam) Bardzo sobie chwalę kontakt z tym pracownikiem który bardzo szybko i fachowo odpisywał na e-maile z moimi pytaniami. Cała operacja wypłaty pieniędzy z AC trwała bardzo szybko. Podsumowując pomimo wysokiej ceny ubezpieczenia w porównaniu do konkurencji byłem bardzo zadowolony z usług. Potwierdził się fakt iż firma PZU nie stwarza problemów z wypłatą należnych pieniędzy. Niestety dużo zastrzeżeń mam do miejsca obsługi a mianowicie do Lokalu w którym znajduje się PZU w Bolesławcu, niestesty nie jest to lokal który przyciąga klientów oraz nie stwarza przyjemnej atmosfery do kontaktów.
Mogę z czystym sumieniem powiedzieć iż bardzo pozytywnie oceniam pracowników i jakoś obsługi na tej stacji. Gdy podjechałem pod dystrybutor swoją pomoc zaoferował mi starszy Pan który pracował na zewnątrz stacji. Następnie udałem się żeby zapłacić gdzie poinformowano mnie o różnych promocjach ( z tego co pamiętam jest możliwość kupienia jakiś szklanek oraz oczywiscie jak na każdej stacji punkty lojalnościowe) Kasjer zapytał się o sposób płatności i poinformował mnie czy chcę fakturę Vat. Skorzystałem z faktury. Był fachowy a obsługa była szybka.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.