Dokonałem zakupu kilku produktów spożywczych. Podczas wizyty poprosiłem o pomoc pracownika sklepu jednak wskazał mi on tylko przybliżoną lokalizację mojego produkty bez dokładnego wskazania co nie ułatwiło mi jego poszukiwania. Sklep był brudny i nie zadbany. Na podłodze leżały rozlane produkty i paragony. Porządek panował tylko na pułkach z produktami. Gdy napotkałem kolejny problem przy kasie samoobsługowej musiałem długo czekać na pracownika sklepu około 10 minut gdyż nie ma stałego wyznaczonego pracownika do kas samoobsługowych. Wizytę oceniam na średnią.
Zgłosiłem się na infolinię w sprawie problemu z internetem mobilnym. Mimo pakietu z nielimitowanym internetem, internet nie działa na moim urządzeniu. Pracownik firmy po kontakcie telefonicznym stwierdził że u nich wszystko jest dobrze i zarekomendował mi wyłączenie i włączenie telefonu. Niestety nic to nie dało. Dopiero czytając opinie w Internecie znalazłem źródło problemu i samodzielnie dokonałem naprawy. Daje 2 gwiazdki bo Pani była miła i chciała mi pomóc ale zadała za mało pytań żeby zbadać mój problem i pomoc mi w jego rozwiązaniu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.