Opinie użytkownika (1)

Jako wieloletni klient...
Jako wieloletni klient Państwa firmy jestem zażenowany poziomem Waszego serwisu, w czym rzecz .. niecały rok temu kupiliśmy z żoną w Państwa salonie odkurzacz Elektrolux, który w ostatnim czasie (jakieś 1,5 miesiąca temu) popsuł się i nie załącza się, a przed tym jak zgasł falowały obroty silnika ( sprawdzane kilkakrotnie, również w sklepie przy doradcy odkurzacz martwy ) w odpowiedzi na reklamację dowiadujemy się, że sprzęt jest sprawny. Długo w domu nie zagościł, bo obroty jak falowały tak falują i nie da się nim odkurzać (brak mocy, dodam tutaj, że filtry miał wymienione ok. 2 tygodni przed usterką). Kolejne 2 tygodnie bez odkurzacza ( ja alergik, 1,5 roczne dziecko i żona w ciąży) kierownik w sklepie nic nie pomoże bo procedury i trzeba odesłać do serwisu itd. Mija czas na odpowiedź i dowiaduje się że reklamacja została odrzucona i mam wymienić filtr ( tak ! ten prawie nowy i wydać na niego kolejne 59zł) bo powodem usterek jest zatkany filtr. Po powrocie do domu filtr został wyczyszczony, a odkurzacz dalej robi co chce – nie ma mocy, zmienia obroty, nie chce się załączyć, albo gaśnie samoczynnie. Jeżeli tak ma wyglądać Wasz serwis i mam być zbywany chociaż sprzęt jest zepsuty i na gwarancji dziękuje za Wasze usługi i będę zmuszony zacząć kupować u konkurencji , tam pewnie klienta traktuje się poważniej

SebaRadom_60000

16.11.2018

RTV EURO AGD

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi