Opinie użytkownika (1)

W punkcie obsługi...
W punkcie obsługi klienta była kolejka, czekałam około 20 minut. Jednak szybko mi ten czas minoł ponieważ w poczekalni był włączony ciekawy film który mnie zainteresował.Miejsce było czyste i bardzo przytulne.Pracownicy byli czyści i schludnie ubrani. Gdy nadeszła moja kolej, podeszłam do wolnej Pani z obsłuigi, nie zostałam przywitana ani poproszona o to abym usiadła. Zaczełam rozmowe z pracownikiem opowiedziałam w jakiej sprawie przyszłam ( chciałam, żeby Pani mnie poinformowała o nowych promocjach ponieważ skończył mi się umowa na tv kablową natomiast na internet mam jeszczcze na rok. Dostałam dwie propozycje które mnie nie bardzo zadowalały ponieważ są lepsze oferty przy podpisywaniu nowej umow. Zapytałam, o możliwoś zerwania umowy i ponownym podpisaniu co dla mnie byłoby bardzo korzystne. Pani z obsługi poinformowała mnie,żebym wróciła do domu i przeczytała sobie w umowie o "zerwaniu umowy" bo ona nie posiada takich informacji, i nie oriętuje się nawet jaki to jest koszt. Ale najprawdopodobnie po zerwaniu przezemnie umowy nie podpiszą ze mną nowej.To była strata mojego czsu ponieważ straciłam 30 minut nie potrzebnie. Nie dostałam żadnych informacji od tej Pani, więcej się dowiem na stronie internetowej lub telefonicznie.

Sandra_49

23.10.2009

Multimedia Polska

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Kosynierów Gdyńskich

Nie zgadzam się (30)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi