Super. Pracownik firmy provident cechował się dużą wiedzą w zakresie kredytów i pożyczek. Szczegółowo objaśnił zasady udzielenia pożyczki. pracownik był bardzo grzeczny, uprzejmy i uśmiechnięty. Odpowiadał na każde moje pytanie. Niestety oferta nie była interesująca a oprocentowanie dość wysokie. Miejsce pracy bardzo czyste, na biurku porządek. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Już na wejściu osoba pracująca w Open Finance zainteresowała się moja osobą. Pan był bardzo uprzejmy. Przywitał się, zaproponował coś do picia i zapytał o cel mojej wizyty. Uzyskałam szczegółowe informacje dotyczące moich szans na uzyskanie kredytu, zarówno jaka byłaby jego wysokość i okres spłaty rat, jak i wysokość oprocentowania i dodatkowych opłat związanych z kredytem.Osoba obsługująca była schludnie ubrana, na biurku miała porządek. Lokal również był czysty. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Moja ostatnia wizyta w WBK była związana z zaciągnięciem kredytu. Oferta banku była bardzo dobra. Pracownik odznaczał się dużą wiedzą.Niestety Pani nie była zbyt uprzejma, raczej powiedziałabym że dość oschła. Można było zauważyć, że zależało jej na tym aby jak najszybciej podpisać umowę z klientem i mieć już sprawę załatwioną. Organizacja i czas pracy bardzo oceniam na bardzo sprawne i szybkie. Miejsce bardzo czyste, porządek na biurku. Pani była schludnie ubrana. Miała czarną garsonkę i białą koszulę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.