Po wejściu do lokalu zostałam skierowana do agenta (pan Waldemar T.) zainteresowana byłam kupnem ubezpieczenia na życie dla studenta. Pan Waldemar przedstawił mi wszystkie możliwe warianty, poinformował jakie są najkorzystniejsze dla mnie. Oprócz zapytanego ubezpieczenia proponował inne oferty jednak tylko takie którymi mogłabym być zainteresowana. Bardzo szeroka wiedza, sympatyczna, konkretna i szybka obsługa agenta zachęca do zakupienia większej ilości ofert. Samo miejsce bardzo schludne,ładne na stolikach ulotki informujące o ofercie i promocjach. Każdy pracownik w garniturze lub przynajmniej w koszuli z krawatem. Nie za długi czas podpisywania umowy, bardzo zorganizowany agent wiedział kiedy i jakie dokumenty przygotować. Oferta bardzo szeroka jeśli chodzi o cenę można znaleźć tańsze ubezpieczenia
Wybierałam się do sklepu mixelectronics w celu zakupienia urządzenia wielofunkcyjnego firmy canon. Obecny w sklepie sprzedawca ( pan Zbyszek) zapytany o urządzenia wielofunkcyjne niestety nie potrafił mi pomóc gdyż nie rozróżniał urządzenia wielofunkcyjnego od drukarki.
1. wiedza i kompetencje personelu:
* brak podstawowych wiadomości( nie rozróżniał urządzenia wielofunkcyjnego od drukarki)
*nie potrafił powiedzieć czy tusze kolorowe w urządzeniu znajdują się w jednym zbiorniczku czy są podzielone na cztery,
*nie wiedział jakie tusze i w jakich cenach są odpowiednie do drukarki
po zamienniki wysłał mnie do innego sklepu,
* mimo że w sklepie były tylko trzy urządzenia nie potrafił ich porównać i doradzić mi jako klientowi
* nie poinformował mnie, że w urządzeniu nie ma kabla łączącego urządzenie z drukarką
2. Zachowanie i wygląd
* sprzedawca sympatyczny ale jego nie wiedza zniechęca do zakupu
* nie zaproponował akcesoriów do zakupu ( papier Xero itp.
* schludnie ubrany
* chętnie wita się z przybyłymi klientami
3. oferta, cena, asortyment
* ceny wyrównane z cenami na rynku
* z urządzeń wielofunkcyjnych tylko trzy rodzaje
* oferta mało bogata ale też mały sklep w małym mieście
4. organizacja i czas obsługi:
* za długi czas obsługi spowodowany nie wiedzą sprzedawcy
* na pytania na które nie potrafił udzielić odpowiedzi odpowiadał że nie wie nie starał się ich jakoś sprawdzić
* gdy przyszedł inny klient sprzedawca bez słowa przepraszam itp. zostawił mnie i podszedł do niego
5. Wygląd miejsca obsługi:
* czysto starannie rozmieszczone produkty
* troszkę za mało miejsca na przejścia między agd dużym
* ceny umieszczone przy wszystkich produktach
podsumowując
Sprzedawca nie nadaje się do pomocy nie potrafi doradzić, porównać i niczego zaproponować potrafił porównać tylko ceny co każdy widzi kiedy ma je przed oczami. Nie proponuje akcesoriów mimo oczywistych potrzeb które po zakupie urządzenia wielofunkcyjnego i tak trzeba nabyć.
Szanowna Pani Sandro.
Dziękujemy za cenne uwagi.
Z pewnością Pani opinia pomoże nam podnieść jakość naszej pracy.
Aby sprostać oczekiwaniom Klientów, staramy się nieustannie wzbogacać asortyment naszych salonów.
Zapraszamy ponownie!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.