Restauracja nie jest za duża, ale ma za to swój klimat. Obsługa jest bardzo sympatyczna, potrafi doradzić, jest bardzo uprzejma. Część pracujących tam osób jest najprawdopodobniej pochodzenia włoskiego, co powoduje, że można się poczuć jak we Włoszech. Jedzenie było bardzo smaczne, porcje duże, ceny są rozsądne. Polecam ta restauracje.
Po wejściu do sklepu od razu da się zauważyć, że jest w nim za dużo towarów względem miejsca. Żeby przejść na koniec sklepu trzeba się przeciskać wąskimi przejściami między wieszakami. Prawie niemożliwe jest minięcie się z innym klientem. Po wybraniu produktu udałam się do przymierzalni, gdzie dostałam numerek od Pani, która jej pilnowała. W przebieralni, w boksie, który wybrałam były poobrywane wieszaki. Później udałam się do kasy. W trakcie płacenia za produkt, Pani kasjerka nie była zainteresowana poprawną obsługa klientki - rozmawiała przez telefon stacjonarny. Otrzymałam paragon i zakupiony przedmiot i zostałam pożegnana przez ekspedientkę.
Poprzedniego dnia zakupiłam sweter w sklepie Tally Weijl w Galerii Mokotów, jednak uznałam, że chciałabym zmienić na inny rozmiar, którego nie było w tym sklepie. Zadzwoniłam więc do sklepu Tally Weijl w CH Arkadii i od razu otrzymałam informację, że posiadają szukany przez mnie rozmiar. Pani, z która rozmawiałam, była bardzo miła i zgodnie z moja prośbą odłożyła sweter, żebym mogła po niego przyjechać. Po przyjeździe zapytałam pracowniczkę sklepu o zarezerwowany przedmiot, który od razu od niej dostałam. Zapytałam także czy mogę wymienić jeden sweter na drugi i dostałam odpowiedź, że nie ma problemu i zostanie wymieniony. Ogólnie pracownicy w sklepie byli bardzo sympatyczni i uprzejmi.
Po wejściu do sklepu od razu zostałam przywitana przez pracowniczkę, a po chwili oglądania produktów zostałam zapytana czy potrzebuję pomocy. Dostałam katalog, w którym pokazując rajstopy, które mi się spodobały, od razu dostawałam je od ekspedientki. Obsługa była bardzo sympatyczna i pomocna. Po zakupieniu wybranego produktu zostałam miło pożegnana.
Dosyć często tankuję na tej stacji, jest to jedna z moich ulubionych, nie tylko dlatego, że mam do niej najbliżej, ale także dlatego, że jest tam bardzo dobra obsługa. Za każdym razem podchodzi do mnie pracownik stacji i pyta czy zatankować mi samochód. Obsługa przy kasach także jest zawsze sympatyczna i pomocna. Gdy pewnego razu kupowałam żarówkę do reflektora, to od razu zostałam zapytana czy nie potrzebuję pomocy przy wymianie. Oprócz obsługi, na tej stacji także są najlepsze ceny paliwa.
Po przybyciu do restauracji (z osoba towarzyszącą) od razu dostałam stolik, który mogłam sobie wybrać. W krótkim czasie dostałam menu i przyszedł kelner, który przyjął zamówienie. Po krótkim czasie oczekiwania dostałam zamówione danie, do którego nie mam zastrzeżeń. Troszeczkę gorzej było z daniem mojej osoby towarzyszącej, ponieważ steak, który został zamówiony miał być "duży" - przynajmniej tak było napisane w menu - a to co leżało na talerzu było 1/3 normalnego steak'a. Oprócz tego do mięsa były dodatkowo 2 małe kulki ziemniaków i nic poza tym. Jak na danie za 50PLN to porcja była zdecydowanie za mała - bez porównania, jeśli chodzi o wydrukowane w menu zdjęcie. Ogólnie obsługa dobra, ale nic ponad przeciętność.
Restauracja bardzo klimatyczna, bardzo dobre jedzenie, miła obsługa, jednak po otrzymaniu menu musiałam czekać około 10-15 min na pojawienie się kelnerki. W momencie prośby o zmianę stolika została ona od razu spełniona. Po otrzymaniu zamówienia, aż do poproszenia o rachunek, nie było żadnego zainteresowania ze strony personelu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.