Zamówiłem pizzę, gdyż uważam że jest najlepsza w okolicy, ceny są przystępne i z powodu lokalizacji otrzymuję ją zawsze GORĄCĄ (mniam ;) ), przywożą ją najczęściej przed czasem i jak do tej pory nic się nie zmieniło w tej kwestii. Tamtego dnia też tak było, ale przy płatności u kuriera spotakała mnie niemiła niespodzianka, gdyż w sposób niewybredny wymusił on na mnie napiwek poprzez natrętne pytania "to od jakiej kwoty ma wydać resztę ?" Kiedyś też dostarczałem pizzę, więc nigdy nie wypuszczam kuriera bez napiwku, ale Pan ten zachował się w sposób karygodny.Sprawy nie zgłosiłem gdyż nie chcę w przyszłóści mieć pizzy z dodatkami ;)
Gdy po raz kolejny zaciął mi sie dekoder postanowiłem zadzwonić na infolinię. Najpierw bardzo zirytowała mnie reklama jakiś filmów która została puszczona bez mojej zgody i na mój koszt, następnie uzyskałem połączenie z Konsultantką która po dokładnym wysłuchaniu i sprawdzeniu kilku opcji, przekierowała mnie do obsługi technicznej, tam rozmowa z Panem potoczyła sie gładko, w pełni zrozumiał mój opis na który uzyskałem odpowiedź dokładną i wyczerpującą. Sprawa została załatwiona w spoób bardzo pozytywny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.