Moja pierwsza wizyta w Banku PKO BP odbyła się w październiku ubiegłego roku, po założeniu konta przez Internet. Podczas próby wypłaty gotówki z bankomatu, moj kod PIN został nie zaakceptowany przez bankomat, po czym karta została zablokowana. Zaraz po tym weszłam do Banku aby zapytać o możliwość odzyskania karty i w ogóle dlaczego taka sytuacja zaszła. Byłam obsługiwana przez panią Mariannę. Okazała się ona kompetentnym pracownikiem, znającym się na swojej pracy. Wytłumaczyła mi całą sytuacje i zaproponowała pójście ze mną do bankomatu aby sprawdzić odzyskaną kartę. Pani Marianna była uśmiechnięta, miła i sympatyczna a co najważniejsze udzieliła fachowych porad i instrukcji.
Dzień dobry Pani Sabino,
dziękujemy za zamieszczoną opinię. Dbamy o kompetencje i wiedzę naszych pracowników, aby nasi Klienci byli zadowoleni z obsługi.
Pozdrawiamy,
PKO Bank Polski
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.