Szanowni Państwo,W dniu dzisiejszym odwiedziłam wraz z moim Tatą Państwa stację w drodze do Łodzi. Mój Tata wyszedł zatankować, ale jeszcze nie zdążył nic zrobić, a już pojawił się Państwa pracownik, przywitał nas, zaczął tankować:) Ja osobiście poszłam zapłacić za paliwo i kupić papierosy. W sklepie były obecne dwie kasjerki, które mnie powitały z uśmiechem (to jest miłe i ostatnio coraz rzadziej spotykane , kiedy ktoś wita z uśmiechem i bez dziwacznych grymasów typu " O nie, kolejny klient").Kasjerka, która mnie obsługiwała (informacje z paragonu: godz. 17:15; KASA 1 Kasjer:34) do zakupów zaproponowała zestaw: kawa i ciastko, a ponieważ NIE mówiła "sztucznie miło", czy nie namawiała nachalnie...ja z zestawu promocyjnego skorzystałam. Cała transakcja odbyła się szybko, sprawnie, profesjonalnie i bardzo kulturalnie.Ciastko otrzymałam już przy kasie, natomiast po kawę miałam podejść do stoiska z ekspresem. Druga kasjerka zauważyła, że mam zajęte ręce (torba, portfel, ciastko,kluczyki i karta VITAY) i dodatkowo z roztargnienia wybrałam zły kubek:/ , więc szybko podeszła i przygotowała dla mnie kawę. Za to Dziękuję! Kasjerki mnie z uśmiechem pożegnały:)Na stacji było czysto, panował porządek i przy kasie wszystko było ładnie poukładane, a przede wszystkim pracują tam kulturalni ludzie!Podaję informacje dodatkowe, żeby Państwo wiedzieli, że tam byłam, i która to stacja.STACJA PALIW NR 4030 W GŁOWNIEUL. ŁÓDZKA 8,95-015 GŁOWNOI nr transakcji: W606100Pozdrawiam serdecznieZadowolona Klientka
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.