Po zakupie Lenovo X220i, pomimo schodów postanowiłem jeszcze kupić telefon. Sprawdziłem na stronie, jest. Nokia N8. Grafit, cena 1099. Upewniłem się jeszcze na Live czacie z konsultantem, potwierdził. Pojechałem. I co? Była, ale z wystawy, obmacana, brudna, ośrupana, zakurzona. To ostatnia. -Macie inne? pytam. Tak, oczywiście. Gościu spr w systemie, są jeszce 2. Uff, niespodzinaka dla córy sie uda. Wraca gościu z magazynu. -Nie ma. Srebrna jest, za 1199. Ta cena mnie juz nie interesowała. Dobre, co? No. I niespodzianki nie było, ani dla córy ani po poprzednim niemiłym wrażeniu przy zakupie w/w laptopa. To tyle. acha, kupiłem na drugi dzień nokie E7 w ... Komputroniku na Wołczyńskiej.
Po 1sze, błąd w systemie RTV EURO, zakup był 17 a nie 14.05.2012. Po drugie, obsługa wciska na siłę jakieś bardzo drogie, chore ubezpieczenie sprzętu, ale jakoś dałem radę i NIE DAŁEM się !! Po 3, na drugi dzień zadzwonili ze sklepu, że zapomnieli czegoś mi dać do podpisu i mam przyjechać jeszcze raz. Pojechałem, podpisałem. Ani przepraszam, ani dziękuję. ŻENADA. Poza tym ok, sprzęt zgodny, nowy, działa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.