Witam.
W sklepie MIX ELECTRONICS kupowałem w zeszły roku w grudniu telewizor 32 LCD. Zdecydowałem sie na zakup w/w sklepie, ponieważ znajduje sie on niedaleko mojego domu co za tym idzie w razie jakichkolwiek problemów niebedzie niewiekszego kłopotu z oddaniem go do naprawy. Wróćmy do samego zakupu. Obsluga w sklepie pełen profesjonalizm z indywidulanym podejsciem do klienta tzn. nie mogłem zdecydować sie z pośród dwóch typów telewizorów. Sprzedawca poswiecił mi ponad poł godziny i wyjasnił wszystkie za i przeciw telewizorów ale wybór należał do mnie. Nastepnie pomógł zapakować towar do samochodu.
Podsumowanie:
obsługa - pełen profesjonalizm z indywidualnym podejsciem do klienta
ceny towarów - wyższe ( nawet promocje) niz ceny np w sklepach internetowych, (mogło by być taniej ale coś za coś)
wygląd sklepu - czysto i schludnie, towar poukładany asortymentami
dziękuję.
Szanowny Panie Sławomirze.
Dziękujemy za pozytywną ocenę naszej pracy.
Zapraszamy ponownie do skorzystania z naszej oferty!
Witam.
Posiadam w...
Witam.
Posiadam w PZU ubezpieczenie mieszkania "PZU Dom". Pierwszy raz ubezpieczyłem mieszkanie 4 lata temu i do tej pory nie musiałem z niego korzystać. W tym roku w miesiącu lipcu stał sie nieszczęsliwy wypadek i sasiad z góry zalał nam mieszkanie. W ten sposób mogliśmy "niestety" skorzystac z w/w ubezpieczenia. Pierwsze co zrobiłem do zgłosiłem szkode na infolini PZU trwało to niecałe 15 min tzn. szybko, sprawnie i rzeczowo. Następnie po dwóch dniach od zgłoszenia szkody skontaktował sie ze mną rzeczoznawca, z którym umówiłem sie na oględziny szody w pasującym dla minie terminie. Rzeczoznawca przybył na umówiona godzinę i wycenił szkode (profesjonalizm).Miałem tylko donieśc do placówki PZU w Czestochowie opinie na temat szkody ze społdzielni. W inspektorcie zostałem obsłużony poza kolejnoscią (bo to tylko była formalność podać dokument). PZU uznało szkodę i za niecałe 2 tygodnie pieniądze z ubezpieczenia miałem na koncie. Podsumowanie:
Rozsądna cena ubezpieczenia z mozliwością rozszeżenia zakresu ubezpieczenia.
Zgłaszanie szkody poprzez infolinię - super pomysł, poza tym oszczedność czasu i nerwów.
Miła i rzeczowa obsługa w inspektoracie.
Niezbytdługie oczekiwanie na rozpatrzenie szkody i przelew pieniędzy (choć mogło być szybciej chyba ze mają takie procedury).
Dziękuje.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.