Opinia użytkownika: Sławomir_59
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Witam. Posiadam w PZU ubezpieczenie mieszkania "PZU Dom". Pierwszy raz ubezpieczyłem mieszkanie 4 lata temu i do tej pory nie musiałem z niego korzystać. W tym roku w miesiącu lipcu stał sie nieszczęsliwy wypadek i sasiad z góry zalał nam mieszkanie. W ten sposób mogliśmy "niestety" skorzystac z w/w ubezpieczenia. Pierwsze co zrobiłem do zgłosiłem szkode na infolini PZU trwało to niecałe 15 min tzn. szybko, sprawnie i rzeczowo. Następnie po dwóch dniach od zgłoszenia szkody skontaktował sie ze mną rzeczoznawca, z którym umówiłem sie na oględziny szody w pasującym dla minie terminie. Rzeczoznawca przybył na umówiona godzinę i wycenił szkode (profesjonalizm).Miałem tylko donieśc do placówki PZU w Czestochowie opinie na temat szkody ze społdzielni. W inspektorcie zostałem obsłużony poza kolejnoscią (bo to tylko była formalność podać dokument). PZU uznało szkodę i za niecałe 2 tygodnie pieniądze z ubezpieczenia miałem na koncie. Podsumowanie: Rozsądna cena ubezpieczenia z mozliwością rozszeżenia zakresu ubezpieczenia. Zgłaszanie szkody poprzez infolinię - super pomysł, poza tym oszczedność czasu i nerwów. Miła i rzeczowa obsługa w inspektoracie. Niezbytdługie oczekiwanie na rozpatrzenie szkody i przelew pieniędzy (choć mogło być szybciej chyba ze mają takie procedury). Dziękuje.