Dziś postanowiłem, za pomocą infolinii, wyjaśnić temat przesyłania przez firmę rachunków do zapłaty. Mianowicie 24-tego listopada dostałem rachunek, z terminem zapłaty do 26 listopada. Po minięciu tego terminu naliczane są odsetki. Jako że nieraz już zapłaciłem odsetki z tego tytułu, postanowiłem wyjaśnić tę sprawę za pomocą infolinii. Po wybraniu numeru i kilkukrotnym wprowadzeniu cyfr mających doprowadzić mnie na żądanych temat, automatyczna sekretarka mówiła całkiem na inny temat. Po tracie kilku minut na słuchanie tych bzdur, postanowiłem skontaktować się z konsultantem. I tu znów tracę czas oczekując na połączenie. Po kilkunastu (tak kilkunastu) minutach połączyłem się z konsultantką i wyjaśniłem sprawę. Powiedziała że odsetki nie zostaną naliczone, a opóźniona korespondencja to wina poczty. Cała rozmowa nie trwała więcej niż minutę. A czas oczekiwania na nią kilkanaście razy więcej. Ocena nie jest najniższa tylko dzięki uprzejmości Pani "po drugiej stronie słuchawki".
Zajeżdżając na stację zauważyłem dwa wyłączone, na czas remontu dystrybutory. Mimo to szybko uzupełniłem braki paliwa w swoim aucie. Po zatankowaniu udałem się do kasy gdzie w błyskawicznym tempie uregulowałem należność. Personel szybko i miło mnie obsłużył. Stacja utrzymana w należytym porządku a na dodatek najtańsza w mieście. No i piękne Panie za kasą w firmowych koszulkach. Wszystko tak jak powinno być. Polecam ;]
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.