Opinie użytkownika (2)

Dziś postanowiłem, za...
Dziś postanowiłem, za pomocą infolinii, wyjaśnić temat przesyłania przez firmę rachunków do zapłaty. Mianowicie 24-tego listopada dostałem rachunek, z terminem zapłaty do 26 listopada. Po minięciu tego terminu naliczane są odsetki. Jako że nieraz już zapłaciłem odsetki z tego tytułu, postanowiłem wyjaśnić tę sprawę za pomocą infolinii. Po wybraniu numeru i kilkukrotnym wprowadzeniu cyfr mających doprowadzić mnie na żądanych temat, automatyczna sekretarka mówiła całkiem na inny temat. Po tracie kilku minut na słuchanie tych bzdur, postanowiłem skontaktować się z konsultantem. I tu znów tracę czas oczekując na połączenie. Po kilkunastu (tak kilkunastu) minutach połączyłem się z konsultantką i wyjaśniłem sprawę. Powiedziała że odsetki nie zostaną naliczone, a opóźniona korespondencja to wina poczty. Cała rozmowa nie trwała więcej niż minutę. A czas oczekiwania na nią kilkanaście razy więcej. Ocena nie jest najniższa tylko dzięki uprzejmości Pani "po drugiej stronie słuchawki".

Sławomir_154

25.11.2009

Dialog

Placówka

Nie zgadzam się (21)
Zajeżdżając na stację...
Zajeżdżając na stację zauważyłem dwa wyłączone, na czas remontu dystrybutory. Mimo to szybko uzupełniłem braki paliwa w swoim aucie. Po zatankowaniu udałem się do kasy gdzie w błyskawicznym tempie uregulowałem należność. Personel szybko i miło mnie obsłużył. Stacja utrzymana w należytym porządku a na dodatek najtańsza w mieście. No i piękne Panie za kasą w firmowych koszulkach. Wszystko tak jak powinno być. Polecam ;]

Sławomir_154

25.11.2009

Amic Energy

Placówka

Zielona Góra, Łużycka 31

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi