Opinia użytkownika: Sławomir_154
Dotycząca firmy: Dialog
Treść opinii: Dziś postanowiłem, za pomocą infolinii, wyjaśnić temat przesyłania przez firmę rachunków do zapłaty. Mianowicie 24-tego listopada dostałem rachunek, z terminem zapłaty do 26 listopada. Po minięciu tego terminu naliczane są odsetki. Jako że nieraz już zapłaciłem odsetki z tego tytułu, postanowiłem wyjaśnić tę sprawę za pomocą infolinii. Po wybraniu numeru i kilkukrotnym wprowadzeniu cyfr mających doprowadzić mnie na żądanych temat, automatyczna sekretarka mówiła całkiem na inny temat. Po tracie kilku minut na słuchanie tych bzdur, postanowiłem skontaktować się z konsultantem. I tu znów tracę czas oczekując na połączenie. Po kilkunastu (tak kilkunastu) minutach połączyłem się z konsultantką i wyjaśniłem sprawę. Powiedziała że odsetki nie zostaną naliczone, a opóźniona korespondencja to wina poczty. Cała rozmowa nie trwała więcej niż minutę. A czas oczekiwania na nią kilkanaście razy więcej. Ocena nie jest najniższa tylko dzięki uprzejmości Pani "po drugiej stronie słuchawki".