Uwaga ostrzegam wszystkich!
Sprawa z pozoru błaha wymiana baterii w zegarku w centrum handlowym Madison Gdańsk osoba dokonująca wymiany zabrała zegarek w miejsce dokonywania wymiany wymieniła baterie a po opłaceniu usługi i po powrocie do domu moja żona stwierdziła że szkło zegarka jest pęknięte a pęknięcia tego nie było przed wymianą. Natychmiast żona wróciła do tego zakładu gdzie usłyszała że jeśli sobie życzy to zegarek można wysłać jako reklamacje do ekspertyz i tak się stało już następnego dnia dostała SMS zwrotny z informacją że reklamacja jest nieuwzględniona. Co oznacza że zegarek w ciągu jednego dnia dotarł do serwisu tej firmy i został zdiagnozowany niestety o ile zegarek ekspresowo dotarł do serwisu to już z serwisu nie dotarł spowrotem pracownik arogancko odpowiada że trzeba czekać na sms a osoba odpowiedzialna za punkt w centrum handlowym Madison milczy. Minął miesiąc od tego zdarzenia a zegarek wart 700 zł. Zginął i nikt nie wie gdzie jest. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.