Podczas zakupów w centrum handlowym trudno było znaleźć osobę, która potrafiła by rzetelnie odpowiedzieć na moje pytanie związane z kupnem telewizora. Od sprzedawcy z działu RTV musiałem wyciągać informacje, które i tak były mało przydatne. Plusem jest to, że obsługa starała się być miła jednak brak wiedzy na temat towaru, który sprzedaje spowodowało, iż zniechęciłem się do dalszej rozmowy.
Pomimo dużej kolejki w piątkowe popołudnie obsługa była bardzo miła. Od samego początku był zachowany kontakt wzrokowy z panią obsługującą kasę wraz z uprzejmym przywitaniem. W czasie składania zamówienia sprzedawczyni dopytywała się czego potrzebuje i sugerowała różne kombinacje deseru. Wspomniała również, że jest do dyspozycji jeśli zajdzie taka potrzeba. Po złożeniu zamówienia otrzymałem wiadomość o czasie oczekiwania a po zapłaceniu wręczono mi paragon, podziękowano i życzono smacznego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.