Rozczarowanie. juz wczesniej zauwazylam, ze obsluga nie informuje klientow o braku zajec z powodu urlopu instruktora badz tez przeprowadza rezerwacje na zajecia nie majac pojecia iloma stanowiskami dysponuje (rower, aerial joga). dzis staly klient czyli ja przychodze na zajecia aerial joga i okazuje sie, ze recepcja zapisala wiecej osob na zajecia niz jest stanowisk. Wczesniej obserwowalam podobne problemy u innych, no ale dopoki mnie samej to nie dotknelo to coz... uslyszalam "przepraszam" i tyle... karta multisport skasowana (wiec na basen czy tez do innego obiektu pojsc nie mozna), sniadanie niedojedzone, niedospana bo przeciez trzeba na zajecia zdazyc i coz.. przychodze ... i wszystko na nic bo recepcja nie ma wiedzy ile stanowisk ma do dyspozycji i rezerwuje jak leci :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.