Udałem się do autoryzowanego punktu sieci Era celem złożenia wypowiedzenia z kończącej się umowy i podpisania nowej umowy na ten sam numer ale na inną osobę, która była ze mną. W lokalu było czysto, znajdowały się tam dwa stoiska obsługi, z czego jedno było zajęte a przy drugim nie było konsultanta. Po trzech minutach oczekiwania przyszła konsultantka, powiedziała proszę. Obsługa była odpowiednio ubrana, posiadały identyfikatory z imieniem i nazwiskiem. Po przedstawieniu sprawy konsultantka poradziła się koleżanki z punktu i powiedziała, że lepiej będzie jak z tym problemem udam się do salonu firmowego w Katowicach argumentując to tym, że oni są tylko autoryzowanym punktem natomiast w salonie mają "większe możliwości" i załatwią sprawę szybkim czasie. Sprawa nie została załatwiona. Obsługa pożegnała się.
Krótko po wejściu do sklepu nowym klientem zainteresowała się obsługa mówiąc "dzień dobry, w czym mogę pomóc". Mimo, iż nie znalazłem potrzebnego mi konkretnego towaru, sprzedawca poinformował o możliwości sprowadzenia towaru na sklep. Produkty na półkach były dobrze wyeksponowane wraz z cenami oraz opisami produktów. Obsługa posiadała identyfikatory, była elegancko ubrana w żółte koszule, w rozmowie wykazywała zainteresowanie oraz była uprzejma. Sprawiała także wrażenie kompetentnej. W sklepie było czysto i elegancko.
W sklepie było mało kupujących. Przy wejściu do sklepu są ustawione towary promocyjne. Wszystkie towary są dobrze wyeksponowane w odpowiednich działach tematycznych. Łatwo można znaleźć interesujący produkt. Szeroki wybór towarów w niewygórowanych cenach. Wygląd sklepu nie budzi zastrzeżeń. Można bez problemu znaleźć obsługę w sklepie. Przy kasach nie było kolejki. Kasjerka nie przywitała się ale szybko i sprawnie zliczyła towary.
Towar na półkach był wyeksponowany dobrze z widocznymi cenami, jednak między poszczególnymi produktami można było znaleźć kilka pustych miejsc i palet z kartonowymi odpadami. Ceny konkurencyjne. Obsługi na sklepie nie widać, tylko ochronę. Na stoisku alkoholowym trzeba długo wzywać obsługę. Gdy przybywało osób czekających do kas to została otwarta kolejna kasa. Kasjerka uprzejma, przywitała się i pożegnała. Zapłata nastąpiła szybko i sprawnie.
Udałem się na BP w celu zatankowania gazu. Po wezwaniu obsługa przyszła w bardzo krótkim czasie. Przy kasie była niewielka kolejka. W trakcie stania w kolejce zaproszono do drugiej kasy. Obsługa uprzejma, przywitała się, posiadała identyfikatory. Zapłata nastąpiła szybko i sprawnie. Na stacji było czysto. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.