W dniu dzisiejszym zgłaszałem reklamacje wcześniej zakupionego sprzętu. Pani, która mnie obsługiwała zachowywała się w miarę poprawnie. Wysłuchała z czym mam problem, po czym przystąpiła do wypisywania tzw. zgłoszenia reklamacyjnego. W trakcie mojej obsługi wykonała dwa telefony wywołując pracowników innych działów nie związane z tematem mojej sprawy. Po wydrukowaniu zlecenia reklamacyjnego poprosiła mnie o podpis i poinformowała, " że jak będą coś wiedzieć " to skontaktują, się ze mną telefonicznie. Teoretycznie można stwierdzić, że obsługa ok. natomiast odniosłem wrażenie, że jestem obsługiwany wg pewnego określonego schematu.
Obsługę oceniam bardzo pozytywnie. Z uwagi na bardzo nieczytelną treść leku na recepcie osoba, która mnie obsługiwała wykonała telefon do lekarza wystawiającego receptę z prośbą o weryfikację. Moim zdaniem zachowała się ponad określone standardy, tym bardziej że w dwóch poprzednich aptekach w której chciałem zrealizować receptę odmówiono mi twierdząc, że treść jest niezrozumiała. Pani, która mnie obsługiwała była przy tym bardzo miła i uprzejma. Można było odczuć, że jest tam po to, aby nie tylko sprzedać " towar ", ale także po to, aby w razie wątpliwości służyć pomocą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.