Serwis Forda w którym patrzy się na klienta inaczej ,ma wyjechać uśmiechnięty i zadowolony a nie wkurzony i z pustym portfelem.Praktycznie zrobiłem 2 kroki w budynku serwisu i już przy mnie była miła recepcjonistka z zapytaniem: w czym mogę pomóc?Byłem tam pierwszy raz i mimo ,że nie byłem umówiony zostałem natychmiast obsłużony przez Doradcę ,który poinformował mnie o rodzaju usterki ,czasie oczekiwania,przewidywanych kosztach.Zabierając auto do naprawy poinformował mnie o możliwości skorzystania z darmowej kawy lub zamówienia taxi.Sam poczekalnia : czysto,świeża prasa,kawa,herbata ,soki, TV ,WI-FI i wiele innych.Sama naprawa przeprowadzona szybko i fachowo.Przy rozliczeniu "szok"odliczona mi część kwoty do zapłaty mówiąc : "to jest w ramach promocji i zapraszamy ponownie".Więcej takich punktów obsługi.A może to już takie standardy?:)
Sklep świeżo po remoncie ,zmieniony wystrój ,lepsze oświetlenie,atrakcyjnie wyeksponowany towar ( głównie świeży oraz warzywa i owoce).Personel schludny i ubrany w równe stroje nawiązujące do nazwy sklepu.Miła obsługa szybko reagująca na zmiany i potrzeby wynikające z wielkości przepływających klientów.Ale niestety lokal jest nadal za mały powierzchniowo jak na potrzeby Osiedla.I w godzinach szczytowych tworzą się długie kolejki do kas .Dużo ekspozycji z produktami promocyjnymi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.