Opinia użytkownika: Roger
Dotycząca firmy: Ford
Treść opinii: Serwis Forda w którym patrzy się na klienta inaczej ,ma wyjechać uśmiechnięty i zadowolony a nie wkurzony i z pustym portfelem.Praktycznie zrobiłem 2 kroki w budynku serwisu i już przy mnie była miła recepcjonistka z zapytaniem: w czym mogę pomóc?Byłem tam pierwszy raz i mimo ,że nie byłem umówiony zostałem natychmiast obsłużony przez Doradcę ,który poinformował mnie o rodzaju usterki ,czasie oczekiwania,przewidywanych kosztach.Zabierając auto do naprawy poinformował mnie o możliwości skorzystania z darmowej kawy lub zamówienia taxi.Sam poczekalnia : czysto,świeża prasa,kawa,herbata ,soki, TV ,WI-FI i wiele innych.Sama naprawa przeprowadzona szybko i fachowo.Przy rozliczeniu "szok"odliczona mi część kwoty do zapłaty mówiąc : "to jest w ramach promocji i zapraszamy ponownie".Więcej takich punktów obsługi.A może to już takie standardy?:)