O powstawaniu nowego Banku dowiedziałem się bardzo dawno z magazynu Forbes. Latem doszukałem się, że będzie się nazywać Alior Bank. Bardzo mi się podobały zapowiedzi i zasady konkursowe. Czułem się jakbym tworzył swój bank. Po wypełnieniu ankiety okazało się, że bank oferuje to co zapowiadał. Więc poszedłem do oddziału założyć konto. Oddział piękny. Kolejek brak!? byłem w szoku biorąc pod uwagę popularność konkursu. Konsultant aktywnie wyszedł i mnie przywitał. Ślicznie. Niestety założenie konta trochę trwało. Alior zapowiadał kadrę z 8-10 letnim stażem... gdy zacząłem z konsultantem rozmawiać o bankowaści wyszło, że pracuje 4 lata. Byłoby oki. Gdyby chłopak ogarniał chociaż zasady konkursu. Generalnie był momentami mało komunikatywny. Senny. Dzwoniłem też na infolinię czekałem 30 minut na linii i się nie połączyłem niestety. Bardzo dużo klientów. Zrozumiałe.
Jestem klientem biznesowym Orange. W związku z wysokimi rachunkami poszedłem do oddziału, żeby to wyjaśnić. Poza tym mam kartę kredytową Visa Orange. Chciałem się dowiedzieć o punkty Profit, które zdobywam robiąc zakupy tą kartą. Kartę wydał mBank. Który ma mKioski w centrach handlowych. Niestety nic osoba w mKiosku nie wiedziała na temat Visa Orange. Więc po pracy poszedłem do reprezentacyjnej placówki Orange. 3-piętrowa placówka prezentuje się okazale i ładna dziewczyna wita interesantów. Kolejka ustalona wg numerków jak na "poczcie". Niestety czas oczekiwania 35 minut. Długo.. Dobrze, że udało mi się usiąść. Niektórzy klienci musieli postać przez chwilę. Wyświetlił się mój numerek. Przedstawiłem obydwa problemy od razu. Konsultant sprawnie przeanalizował mój wyciąg i wytłumaczył dlaczego płacę spore rachunki. Niestety o programie Profit niewiele wiedział. Program jest ubogi. Daje małe możliwości. Klient biznesowy nie może za punkty Profit wziąć, np. pakietu darmowych sms-ów. Brak broszurek i ulotek prezentujących korzyści z programu. Generalnie wszystko dotyczące programu znajduje się w sieci. Niestety nie mogłem się zalogować więc poprosiłem o pomoc konsultanta. Z dużym wyrzutem - zaznaczając, że to nie należy do jego obowiązków - wyjaśnił problem z logowaniem. Stronka Orange średnio działa. Klikając kolejne linki, można się pogubić, szczególnie gdy chce się na niej sprawdzić coś konkretnego. Gdy sprawdzałem ile mam punktów - usługa nie była aktywna i nic nie widziałem. Więc wykonałem telefon na info i konsultant sprawnie i szybko mi wszystko wyjaśnił.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.