Opinia użytkownika: Robert_72
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Jestem klientem biznesowym Orange. W związku z wysokimi rachunkami poszedłem do oddziału, żeby to wyjaśnić. Poza tym mam kartę kredytową Visa Orange. Chciałem się dowiedzieć o punkty Profit, które zdobywam robiąc zakupy tą kartą. Kartę wydał mBank. Który ma mKioski w centrach handlowych. Niestety nic osoba w mKiosku nie wiedziała na temat Visa Orange. Więc po pracy poszedłem do reprezentacyjnej placówki Orange. 3-piętrowa placówka prezentuje się okazale i ładna dziewczyna wita interesantów. Kolejka ustalona wg numerków jak na "poczcie". Niestety czas oczekiwania 35 minut. Długo.. Dobrze, że udało mi się usiąść. Niektórzy klienci musieli postać przez chwilę. Wyświetlił się mój numerek. Przedstawiłem obydwa problemy od razu. Konsultant sprawnie przeanalizował mój wyciąg i wytłumaczył dlaczego płacę spore rachunki. Niestety o programie Profit niewiele wiedział. Program jest ubogi. Daje małe możliwości. Klient biznesowy nie może za punkty Profit wziąć, np. pakietu darmowych sms-ów. Brak broszurek i ulotek prezentujących korzyści z programu. Generalnie wszystko dotyczące programu znajduje się w sieci. Niestety nie mogłem się zalogować więc poprosiłem o pomoc konsultanta. Z dużym wyrzutem - zaznaczając, że to nie należy do jego obowiązków - wyjaśnił problem z logowaniem. Stronka Orange średnio działa. Klikając kolejne linki, można się pogubić, szczególnie gdy chce się na niej sprawdzić coś konkretnego. Gdy sprawdzałem ile mam punktów - usługa nie była aktywna i nic nie widziałem. Więc wykonałem telefon na info i konsultant sprawnie i szybko mi wszystko wyjaśnił.