Opinie użytkownika (2)

W poszukiwaniu butów...
W poszukiwaniu butów udałem się do C.H. Arkadia w Warszawie. Wszedłem do znajdującego się tam sklepu AMERICANOS. Byłem tam po raz pierwszy i tak naprawdę nie wiedziałem czego mogę się spodziewać. Zostałem jednak bardzo mile zaskoczony. Wchodząc do sklepu usłyszałem "dzień dobry" od uśmiechającej się do mnie dziewczyny z obsługi klienta. Zacząłem rozglądać się po sklepie - wszystko było w jak najlepszym porządku - poukładane i czyste. Zrobiło to na mnie bardzo duże wrażenie, ponieważ w wielu innych sklepach trwały jeszcze posezonowe obniżki, a większość ubrań był raczej rzucona niż ułożona. Podszedłem oglądać buty. Po krótkiej chwili podeszła do mnie uśmiechnięta dziewczyna z pytaniem, czy może mi w czymś pomóc. Odparłem, że szukam konkretnych butów (miałem je już w ręku) w odpowiednim dla mnie rozmiarze (zastanawiałem się głośno czy mój rozmiar to 41, czy 42). Dziewczyna powiedziała, że te buty są dostępne w tych rozmiarach i po chwili przyniosła mi obie pary do przymierzenia. Założyłem jedne i drugie, natomiast nie miałem pewności, który rozmiar jest dla mnie lepszy - czy te, które pasują akurat, czy minimalnie większe. Wtedy owa dziewczyna powiedziała mi, że buty powinno wybierać się w ten sposób, że po włożeniu nogi do buta mamy jeszcze miejsce na wsunięcie do niego palca wskazującego. Wtedy nie miałem już wątpliwości, które buty mam kupić. Zostałem zaproszony do kasy i bardzo szybko obsłużony. Były to moje pierwsze zakupy w tym sklepie, natomiast na pewno nie ostatnie.

Robert_354

08.04.2010

Americanos

Placówka

Warszawa, CH Arkadia, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (27)
Udałem się na...
Udałem się na otwarcie sklepu EURO RTV AGD w nowo-otwartym Porcie Łódź - niestety zawiodłem się. Sam sklep był dobrze wyposażony. Szukałem słuchawek do swojej mp4 i znalazłem około 20 rodzajów tego typu sprzętu. W sklepie był duży ruch, a biegający wszędzie konsultanci obsługi klienta chyba nie bardzo wiedzieli co mają robić. Po około 10 minutach oglądania wybrałem dwa rodzaje słuchawek jednej marki i zacząłem zastanawiać się czym się różnią poza ceną i numerem w oznaczeniu modelu. Próbując wyczytać to z opakowania (trwało to mniej więcej kolejne 5 minut) żaden konsultant nawet nie spytał, czy może mi jakoś pomóc, mimo że stałem obok punktu oznaczonego jako "obsługa klienta". W końcu stwierdziłem, że sam spytam doradcy o różnice między tymi słuchawkami, a ten, ku mojemu olbrzymiemu zdziwieniu odpowiedział: "Nie mam pojęcia". Zrobiłem dość zdziwioną minę i oczekiwałem jakiegokolwiek wyjaśnienia, natomiast doradca odwrócił się na pięcie i odszedł w drugą stronę. Sam wybrałem słuchawki i poszedłem do kasy. Tam mimo dość dużego ruchu obsługa przebiegała sprawnie i szybko.

Robert_354

08.04.2010

RTV EURO AGD

Placówka

Łódź, Pabianicka 245

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi