Opinie użytkownika (5)

Podczas zakupów w...
Podczas zakupów w sklepie Carrefour poczułam chęć na kawę, udałam się na dział z ciepłymi daniami na wynos. Poprosiłam o kawę z mlekiem, pani zainkasowała pieniądze (1.99) zapytała, czy chcę kawę rozpuszczalną. Spytała czy z cukrem czy bez. Odczekałam chwilę, aż zagotuje się woda, po chwili dostałam kawę, ale... bez mleka! Na moje pytanie czy mogę prosić mleko, pani odpowiedziała, że niestety nie ma mleka! Szkoda, że nie wiedziała tego wcześniej, gdy zamawiałam.

Rita

14.09.2008

Carrefour

Placówka

Łódź, Szparagowa 7

Nie zgadzam się (23)
Obsługa w sklepie...
Obsługa w sklepie Street jest wzorowa i powinna służyć za przykład. Pracownice 'od progu' są uśmiechnięte, chętne do doradzenia, bez trudu - błyskawicznie znajdują buty w rozmiarze, o który się prosi. To była moja kolejna wizyta w sklepie Street. Pracownica zachowała się profesjonalnie, spytała czego szukam, gdy odpowiedziałam, że czerwonych szpilek, natychmiast wskazała mi najnowsze modele, zasugerowała, które wzory są najmodniejsze, które objęte są promocją. Zakupy okazały się przyjemnością.

Rita

14.09.2008

Street

Placówka

Łódź, ul. Karskiego 5

Nie zgadzam się (21)
Wybrałam się do kina...
Wybrałam się do kina Cinema City. Pracownica w kasie kina chociaż w gruncie rzeczy kompetentna - nie można jej nic zarzucić z punktu widzenia merytorycznego - była bardzo naburmuszona, skrzywiona i sprawiała wrażenie jakby czyniła wielką łaskę sprzedając bilet.

Rita

14.09.2008

Cinema City

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (21)
Udałam się do...
Udałam się do sklepu Jysk w celu kupienia regału na buty, oferowanego w gazetce reklamowej. W sklepie znajdowało się sporo ludzi, zaczęłam rozglądać się za regałem, przeszłam sklep dwa razy, lecz go nie znalazłam. Chciałam zapytać o niego pracownika sklepu, jednak żaden nie znajdował się na sali. Skierowałam się więc do kas, gdzie musiałam odczekać chwilę, aż kasjer skończy obsługiwać klienta. Zapytałam o regał. Pracownik sprawdził w systemie komputerowym i odpowiedział, że niestety nie ma go w sklepie, ale możliwe (!), że pojawi się w tygodniu, więc powiedział, aby zajrzeć ok. środy. Moją uwagę przykuła informacja o tym, że sklep nie przyjmuje kart płatniczych. Po zapytaniu jak długo potrwa awaria, pan odpowiedział, że nie wie, bo system wciąż się psuje i nie ma gwarancji, że za kilka dni zostanie naprawiony. Wreszcie spytałam o szklaną ławę, którą chciałam kupić - czy jest trudna w samodzielnym złożeniu. Pracownik zaśmiał się i stwierdził, że 'da radę, potrzeba tylko trochę zręczności'. Przez cały czas trwania rozmowy zdawał się znudzony i zirytowany tym, że musi odpowiadać na pytania

Rita

14.09.2008

JYSK

Placówka

Łódź, Karskiego 5

Nie zgadzam się (22)
Odwiedziłam sklep House...
Odwiedziłam sklep House w celu uzupełnienia jesiennej garderoby, bez sprecyzowanego celu. Moją uwagę przykuło futerko wiszące wysoko na wieszaku. Zwróciłam się do pracownicy House'a z prośbą o pomoc w zdjęciu. Dziewczyna zachowywała się bardzo uprzejmie, doradziła co do rozmiaru, zaproponowała pomoc w doborze stroju pasującego do futra, wskazała regał ze spódnicami, następnie jeszcze kilka razy podchodziła i pytała czy może się na coś przydać. Poinformowała o promocji przy zakupie dwóch towarów. Równie profesjonalnie zachowała się inna pracownica przy kasie, która również poinformowała o promocji i sugerowała zakup dodatków.

Rita

13.09.2008

House

Placówka

Łódź, Al. Piłsudskiego 15

Nie zgadzam się (15)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi