Opinie użytkownika (5)

Pracownicy nie zawsze...
Pracownicy nie zawsze uprzejmi , czasami brak zwykłej uprzejmości i przeproszenia choćby za długi czas oczekiwania . Czystość i porządek nie jest na najwyższym poziomie. W łazienkach zazwyczaj nieprzyjemny zapach.

Renata_655

27.04.2017

Calypso Fitness Club

Placówka

Rzeszów, Krakowska 20

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalnie, szybko i...
Profesjonalnie, szybko i kompleksowo obsłużona przez dobrze wyszkolonych doradców. Nie czekałam w kolejce, bardzo wysoki standard obsługi. Miejsce również , czyli placówka w porównaniu do innych banków podnosi standardy. Na wejściu stoi pracownica, która wita klientów. Bardzo przyjemnie i schludnie.

Renata_655

27.04.2017

mBank

Placówka

Rzeszów, Słowackiego 6

Nie zgadzam się (0)
14.01.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Bardzo się cieszę, że tak wysoko oceniła Pani jakość świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby nasi pracownicy potrafili jasno przedstawić klientom naszą ofertę, odpowiedzieć na każde pytanie, a także służyć swoją radą i pomocą w każdej sprawie. Proszę pamiętać, że do Pani dyspozycji są nie tylko doradcy w naszych placówkach naziemnych, ale również konsultanci na mLinii (pod numerem telefonu: 801 300 800) oraz eksperci w kanałach wideo i adio przez 24 godziny na dobę. Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiemy na każde pytanie dotyczące naszej oferty. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami, Krzysztof Klepacz
Konsultanci w bardzo...
Konsultanci w bardzo rzeczowy i konkretny sposób pomogli w zdobyciu potrzebnych informacji. Uprzejmość, opanowanie oraz profesjonalizm. Jedyny minus to długi czas oczekiwania na połączenie.

Renata_655

27.04.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
10.10.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję, że znalazła Pani czas by podzielić się opinią na nasz temat - cieszę się, że jest Pani zadowolona z kontaktu z naszymi konsultantami. Przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na połączenie. Mam nadzieję, że w kolejnych kontaktach z mBankiem nie będzie Pani musiała długo czekać. Z pozdrowieniami, Agnieszka Mrozińska – Sochalska
Długi czas oczekiwania...
Długi czas oczekiwania w kolejce. Obsługa klienta poprawna, chociaż być może powinno się poświęcić więcej czasu klientowi, ale wynika to zapewne z tego, że w momencie obsługi klienta doradca widząc kolejkę chce to zrobić jak najszybciej. Często tylko jeden doradca obsługuję, co biorąc pod uwagę kolejki jest stanowczo za mało.

Renata_655

25.04.2017

Alior Bank

Placówka

Rzeszów, Krakowska 20

Nie zgadzam się (0)
Długi czas oczekiwania...
Długi czas oczekiwania do kasy, kasjerka nie przygotowana merytorycznie, nie wiedziała czy można płacić u nich bonem, długi czas obsługi.

Renata_655

25.04.2017

Carrefour

Placówka

Rzeszów, Obrońców Poczty Gdańskiej 30

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi