Pracownicy nie zawsze uprzejmi , czasami brak zwykłej uprzejmości i przeproszenia choćby za długi czas oczekiwania . Czystość i porządek nie jest na najwyższym poziomie. W łazienkach zazwyczaj nieprzyjemny zapach.
Profesjonalnie, szybko i kompleksowo obsłużona przez dobrze wyszkolonych doradców. Nie czekałam w kolejce, bardzo wysoki standard obsługi. Miejsce również , czyli placówka w porównaniu do innych banków podnosi standardy. Na wejściu stoi pracownica, która wita klientów. Bardzo przyjemnie i schludnie.
Dzień dobry. Bardzo się cieszę, że tak wysoko oceniła Pani jakość świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby nasi pracownicy potrafili jasno przedstawić klientom naszą ofertę, odpowiedzieć na każde pytanie, a także służyć swoją radą i pomocą w każdej sprawie. Proszę pamiętać, że do Pani dyspozycji są nie tylko doradcy w naszych placówkach naziemnych, ale również konsultanci na mLinii (pod numerem telefonu: 801 300 800) oraz eksperci w kanałach wideo i adio przez 24 godziny na dobę. Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiemy na każde pytanie dotyczące naszej oferty. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami, Krzysztof Klepacz
Konsultanci w bardzo...
Konsultanci w bardzo rzeczowy i konkretny sposób pomogli w zdobyciu potrzebnych informacji. Uprzejmość, opanowanie oraz profesjonalizm. Jedyny minus to długi czas oczekiwania na połączenie.
Dzień dobry. Dziękuję, że znalazła Pani czas by podzielić się opinią na nasz temat - cieszę się, że jest Pani zadowolona z kontaktu z naszymi konsultantami. Przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na połączenie. Mam nadzieję, że w kolejnych kontaktach z mBankiem nie będzie Pani musiała długo czekać. Z pozdrowieniami, Agnieszka Mrozińska – Sochalska
Długi czas oczekiwania...
Długi czas oczekiwania w kolejce. Obsługa klienta poprawna, chociaż być może powinno się poświęcić więcej czasu klientowi, ale wynika to zapewne z tego, że w momencie obsługi klienta doradca widząc kolejkę chce to zrobić jak najszybciej. Często tylko jeden doradca obsługuję, co biorąc pod uwagę kolejki jest stanowczo za mało.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.