Stacja benzynowa Statoil.Samoobsługa . Przy kasie stoi się troszkę długo, informacje udzielane są lakonicznie, małe zainteresowanie ze strony personelu na klienta. Czas oczekiwania na obsłużenie 1o mni. Samemu trzeba sobie nalać paliwa i wytrzeć szyby , brak wody w pojemnikach do wycierania szyb.Cena paliwa dość droga .
W tym dniu zankowałam paliwo na stacji Shell.Zostałam bardzo szybko obsłużona. pracownik stacji przyszedł za raz ja podjechałam. Została mi udzielona kompetentna informacja. Pracownik był miły i kulturalny. Proponował również inne usługi które w tym dniu miała stacja, ale nie był w tym nachalny. Jedynym mankamentem to dość drogie paliwo.
W dniu 14.02.br. byłam w salonie meblowym sieci VIP koło godziny 16.30. Asortyment salonu jest bardzo ciekawy i interesujący, można wybrać artykuły w różnym stylu i ko,kolorze. Niestety bardzo długo czekałam na podejście kogoś z obsługi . Pracownik pojawił się dopiero po 20 min.Nie bardzo u miła odpowiedzieć na moje zapytania .
Ogólnie obsługa banku jest miła, kompetentna,pomocna, ale tempo pracy w tej placówce jest bardzo wolne,Bardzo długo czeka się w kolejce na załatwienie sprawy. W sytuacji kiedy chodzi o załatwienie np. wpłaty jest to bardzo uciążliwe ponieważ trzeba czekać długo na załatwienie sprawy.
Nie ma rozdzielonych funkcji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.