Kontaktowałem się z Centrum Obsługi Telefonicznej Klienta z pytaniem czy w Łodzi w Tesco przy ul. Pojezierskiej nadal znajduje się tzw. wpłatomat mBanku i czy jest on sprawny.Miałem akurat pewna kwotę do wpłaty i nie chciałem się niemile rozczarować. Operator mLinii udzielił mi informacji, iż nie ma w tym miejscu wpłatomatu i nigdy go nie było. Nie kryłem zdziwienia ponieważ kilka tygodni wcześniej mój ojciec korzystał tam z tego wpłatomatu.Powiedziałem o tym miłej Pani Operator mLinii ale ona upierała się,że nie ma takiej możliwości żeby tam był.
Po zakończonej rozmowie wszedłem na stronę internetową mBanku,żeby rzeczywiście sprawdzić spis wpłatomatów w Łodzi i okazało się,że jest w spisie i powinien funkcjonować.Zadzwoniłem ponownie do mLinii i zadałem operatorowi to samo pytanie, a po kilku chwilach uzyskałem tę samą odpowiedź-w Tesco w Łodzi przy ul. Pojezierskiej w Lodzi nie ma wpłatomatu! Poprosiłem żeby pracownik mBanku zerknął z łaski swojej na stronę internetową i to jeszcze raz sprawdził i wtedy o dziwo..poszukiwany wpłatomat się pojawił! Otrzymałem przeprosiny ale zmarnowałem tylko czas i nerwy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.