Przedłużałem umowę, Pani w recepcji była kompetentna, miała pełną wiedzę jakie miałem ustalenia mailowe z managerką klubu odnośnie warunków na jakie z nią ustaliłem (dodatki, długość i rodzaj umowy), sprawa została załatwiona szybko i sprawnie. Brak zastrzeżeń.
Obsługa sklepu szybko podeszła do mnie i zapytała czy może mi pomóc w wyborze obuwia, byli uprzejmi.Niestety przy specjalistycznych pytaniach Pan z obsługi nie był wstanie mi podpowiedzieć które buty posiadają wskazaną przeze mnie cechę (chodziło konkretnie o to które buty mają wkładkę supinującą). Przy profesjonalnych butach do biegania w tego typu sklepie wiedza te jest niezbędna do prawidłowego obsłużenia klienta. Niestety nikt koledze również nie pomógł mimo iż widzieli że ich kolega ma problem, oraz doskonale słyszeli moje pytanie.Pan zaproponował abym poczekał a on poszuka informacji w komputerze na temat mojego pytania, grzecznie podziękowałem i pożegnałem się ze” sklepem”.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.