Na pierwszy rzut oka sklep prezentuje się dobrze i zachęca do wejścia. W sklepie jest czysto. Oferta jest zadowalająca, ceny przystępne, a sposób rozmieszczenia artykułów na półkach jest dobry i intuicyjny. Jakość obsługi nie budzi zastrzeżeń (obsługa sklepu zachowuje się kulturalnie, jest schludnie i czysto ubrana, kasjerzy żegnają i witają klientów). Zastrzeżenia budzi czas obsługi, który znacznie się wydłuża przez długie kolejki w sklepie.
Sklep prezentuje się dobrze i zachęca do wejścia. Sposób rozmieszczenia produktów w sklepie jest przemyślany i intuicyjny dla klienta. Ceny nie budzą zastrzeżeń, a promocje przyciągają uwagę klienta. Produkty są dobrze wyeksponowane i rozmieszczone na półkach. Żadnych zastrzeżeń nie budzi jakość obsługi, proszeni o pomoc pracownicy sklepu wypełniają swoje obowiązki względem klienta. Kolejki przy kasach występują, ale nie są długie. Jedna z kas samoobsługowych nie działała, a inna obsługiwała tylko płatność gotówką, co mogło przyczynić się do powstania kolejki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.