Dzisiaj odwiedziłem ten sklep, aby kupić kilka drobiazgów. Przed wejściem panował porządek. Po wejściu zwróciłem uwagę na podłogę, która była czysta niestety w dziele owoców i warzyw znalazłem kilka owoców, które były nieświeże. Przy wejściu znajdowały się niebieskie koszyki zakupowe. Chodząc po sklepie, zwróciłem uwagę na nieporządek, który panował na koszach z ubraniami. Pracownik po zapytaniu o konkretny produkt z uśmiechem zaprowadził mnie do poszukiwanego produktu. Po skończeniu zakupów udałem się do kasy. Byłem drugi w kolejce. Pracownik, który mnie obsługiwał sprawnie i dokładnie zeskanował wszystkie produkty. Podał wyraźnie kwotę do zapłaty, poprawnie wydał resztę, pożegnał się i zaprosił do ponownego odwiedzenia marketu.
Wczoraj około godziny 17 udałem się na zakupy. Przed wejściem zobaczyłem lekki nieporządek. Po wejściu zwróciłem uwagę na podłogę, która była dość czysta, chociaż koło owoców i warzyw trochę przybrudzona. Przy wejściu znajdowały się gazetki reklamowe i czerwone koszyki zakupowe. Na półkach panował porządek, a produkty z promocji były wyeksponowane. Jeśli chodzi o kosze znajdujące się na środku sklepu, panował lekki nieporządek. Poszukiwałem jednego produktu. Poprosiłem o pomoc pracownika sklepu, który z uśmiechem wskazał mi miejsce, gdzie dany produkt się znajduje. Obsługa przy kasie przebiegła bardzo sprawnie a pracownica sklepu była miła i uprzejma.
Dziękujemy za zgłoszenie pozytywnej obserwacji na temat naszego marketu w Strzelcach Opolskich. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze. Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym około godziny 18 udałem się do sklepu na drobne zakupy. Przed wejściem było dość czysto, chociaż zauważyłem kilka porozrzucanych na parkingu paragonów. Po wejściu do sklepu zwróciłem uwagę na to, że podłoga jest czysta, a czerwone koszyki zakupowe są dostępne. Podczas wizyty zauważyłem, że część produktów na sklepie jest porozrzucana na półkach, jednak zdecydowana większość była prawidłowo poukładana. Miałem problemy ze znalezieniem myszki do komputera, zapytałem o nią pracownicę sklepu. Pracownica podeszła ze mną do odpowiedniej alejki i wskazała, gdzie owe myszki się znajdują. Po zakończeniu zakupów udałem się do kasy. Nie było kolejki a pani, która mnie obsługiwała była nadwyraz miła i uprzejma. Zachęciła mnie do wyrobienia karty, dzięki której będę miał piąte zakupy gratis, co prawda będzie to bon o wartości najtańszych zakupów z tych pięciu, ale gdyby nie ona w ogóle nie wiedziałbym o takiej akcji promocyjnej. Sprawnie zeskanowała produkty, podała kwotę do zapłaty i pożegnała się ze mną. Ogólnie swoją wizytę oceniam bardzo pozytywnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.