Uważam, że jakość obsługi na wysokim poziomie...ale wiem dzięki koledze, że pracownicy muszą robić budżety dziennie ...więc na logikę jaką mogę sprzedać mi farbę tańsza i podobna jakościową czy droższą...Widać, również że za mało jest pracowników na działach...dyrektorzy chyba są ślepi...albo nie słyszą jak co 5 min przez mikrofon się wzywa pracowników na swoje stanowiska...a pracownicy jak widziałem muszą rozkładać towar z magazynu obsługiwać klienta...i robić chyba rzeczy przez internet. Wiedza jest duża , pracownikow ale jak pisze wczesniej ciezko ich dorwać.
W centrum handlowym widać, że klient nie jest zawsze na 1 miejscu. Pracownicy są zawsze czymś zajęci...a tzn. że sklep zatrudnia za mało ludzi. Przynajmniej kolejki w kasach są małe.
Uważam, że jakość obsługi klienta jest na bardzo dobrym poziomie. Nigdy nie spotkała mnie nie przyjemność, ze strony pracowników sklepu. Tylko jakby pracowników było więcej na kasach....
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.