W oddziale panował porzadek do stanowisk obsługi klienta nie było kolejki. Stanąłem na przeciwko stanowiska doradcy lecz nie zostałem od razu poproszony do stanowiska mimo, iż doradca w tym czasie nikogo nie obsługiwał. Po ok 2 min. Pani poprosiła mnie do stanowiska pytajac w czym może pomóc. Poinformowłem, że chciałbym otworzyć konto osobiste, doradca bez jakichkolwiek pytań poprosił o dowód osobisty w celu otwarcia konta. Co wywołało moje zdziwienie, poprosilem doradcę o prezentację produktu poniważ nie znam oferty. Pani bez zapoznania z moimi potrzebami zaprezentowała rachunek. Dokonałem zastrzeżenia, że musze omówił otwarcie rachunku jeszcze z żona. Doradca wydał mi wizytówkę i poprosił o kontakt gdybym się zdecydował. Nie wręczył ulotek dotyczących prezentowanego produktu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.