Moja uwaga dotyczy się tylko zachowania kasjerek. Ich standardowa regułka witająca klienta to jedno ale uprzejmość i uśmiech na twarzy zawsze idzie w parze w ich pracy. Wszystkie 3 Panie maja ode mnie dużego plusa. To duży atut tego sklepu a w dzisiejszych czasach ewenement. To na pewno profesjonalne podejście kierownictwa do pracowników, motywując ich sprawiają, że praca ich jest bardziej ludzka, a może te kasjerki są ponad to wszystko. Zachęcam do odwiedzenia i przekonania się o czym mówię.
Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa klienta przez kierownika placówki (pan S.). Byłem tam również 6 tygodni temu i obsługiwał mnie pracownik tej placówki i również wizyta przebiegła bez żadnych zarzutów. Każdy poruszony temat był omówiony a wszystkie kwestie wyjaśnione. Polecam wszystkim tą placówkę.
Będąc w sklepie zapytałem się o dostawę danego towaru osobę wykładającą towar na półki ale z innego działu. Uzyskałem odpowiedź "nie ma i niestety nie wiemy kiedy bedzie"...z akcentami dzień dobry i dziekuje bardzo. Do pełnej piątki brakowało mi tylko " zaraz się zapytam czy w najbliższym czasie nie zostanie zamówiony".
Wchodząc do placówki od razu zostałem zapytany w czym mogę pomóc, co mnie bardzo usatysfakcjonowało. Powiedziałem w czym jest problem i zostałem skierowany do akurat zajętego stolika z informacjami o kredycie hipotecznym, gdzie miałem poczekać 3-5 min. Nie spieszyłem się więc czekałem. W międzyczasie zmieniła sie pani na infomacji głównej a ja czekałem juz 10 min. Po 15 min wyszedłem z placówki nie dowiadując się nic. Moja ocena +3 za dobre chęci i miłą obsługę w początkowej fazie a -5 dlatego iż cel mojej wizyty nie został spełniony mimo iż przy 2 stanowiskach sąsiednich nie było nikogo a musiałem czekać do tego jednego. Łącznie -1
Witam,
dziękujemy za podzielenie się z nami opinią na temat naszego Banku. Dokładamy wiele starań, aby nasi Klienci byli usatysfakcjonowani z naszej obsługi, dlatego każda wskazówka jest dla nas cenna.
Sytuacja, której Pan doświadczył nie powinna mieć miejsca, za co serdecznie przepraszamy. Oczekiwanie do Doradcy było zbyt długie, ale niestety w naszej placówce dyżuruje tylko jeden Doradca ds. Kredytów hipotecznych. Pozostali o których Pan wspomina to specjaliści zajmujący się innymi produktami. Uprzejmie proszę o podanie numeru kontaktowego. Nasz Doradca skontaktuje sie z Panem w celu umówienia się na spotkanie w godzinach Panu odpowiadających.
Pozdrawiam
Anita Baszyńska
Menadżer ds. Obsługi Klientów
CF mBank
ul. Jana Kazimierza 1
Bydgoszcz
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.