Odwiedziłem punkt sprzedaży i serwisu Husqvarna z zamiarem kupna (lub wstępnej orientacji) pilarki amatorskiej z tzw. wyższej pułki. Zostałem miło obsłużony. Jednak Pani, która udzielała mi informacji nie wykazała się fachową wiedzą przez co nie wzbudziła we mnie zaufania do produktu. Sklep był urządzony nieco chaotycznie, towar markowy wymieszany z innymi tańszymi produktami. Zapach i ogólny wygląd wnętrza pozostawiał wiele do życzenia.Ostatecznie pomimo miłej obsługi nie dokonałem zakupu. Postanowiłem się wstrzymać i jeszcze zastanowić.
Wchodząc do salonu zostałem zauważony i przywitany przez obie Panie z personelu, które wykonywały jakieś prace przy biżuterii. Zamierzałem kupić w prezencie kolczyki dla żony. Rozejrzałem się po salonie i po ok. 2 minutach jedna z pań zapytała czy może mi w czymś pomóc. Oczywiście z chęcią skorzystałem z jej oferty. Ekspedientka wykazała się dużym profesjonalizmem. Zadała parę pytań tak aby rozpoznać moje potrzeby, następnie zaprezentowała mi kilka ciekawych kolekcji. Ostatecznie kupiłem kolczyki razem z naszyjnikiem w komplecie. Byłem bardzo zadowolony z zakupu i obsługi a żona z pięknego prezentu.
Odwiedziłem salon odzieżowy Recman z zamiarem kupna spodni. Przy wejściu zauważyłem ekspedientkę, która była zajęta pracą w salonie. Zdiwiło mnie trochę, że pani nie przywitała mnie, dlatego jako pierwszy powiedziałem dzien dobry. Od tego momentu obsługa była profesjonalna. Ekspedientka wykazała się nie tylko dobrą znajomością posiadanego asortymentu, ale również potrafiła udzielić fachowej porady w kwestii doboru odpowiedniego stroju do mojej sylwetki i oczekiwań. Wykazała się dużą cierpliwością, życzliwośćią i zanagażowaniem, mimo że nie należę do łatwych klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.