Profesjonalna obsługa, Pani sprzedająca Mnie lekarstwo w szybki sposób doradziła i poradziła co będzie właściwe na Moją dolegliwość. Jestem zadowolonu z tego leku - przede wszystkim jest skuteczny i szybko zadziałał. Cena produktu także atrakcyjna. Jeśli chodzi o wystrój wnętrza również nie mam zastrzeżeń. Co warte podkreślenia - już przy płaceniu Pani, która Mnie obsługiwała dała lekarstwo minimalnie droższe natomiast bardziej skuteczne.Sądze, że pracownicy tej apteki są kompetentni, chociaż nie mogę być pewny ponieważ często tam nie zaglądam natomiast myślę, że po ostatniej wizycie częściej będe korzystał z usług tej placówki.
Bardzo pozytywna. Pani, która Mnie obsługiwała uprzejma, konkretna, wydała lek z którego jestem bardzo zadowolony. Wygląd miejsca w normie. Czas obsługi właściwy czyli szybko a jednocześnie podane informacje w pełni Mnie wystarczyły. Zachowanie personelu jak najbardziej właściwe. Jeśli chodzi o kompetencje to uważam, że w jak najlepszym porządku. Chciałbym jeszcze powiedzieć, że Pani, która Mnie obsługiwała już przy płaceniu dała lek minimalnie droższy natomiast bardziej skuteczniejszy.
Było kilka wizyt w tym Banku i zawsze konkretnie w tej placówce. Tak więc podałem orientacyjną datę i godzinę obserwacji. Natomiast co zaobserwowałem za każdym razem w czasie Mojej wizyty. Wygląd placówki jak najbardziej właściwy, czas obsługi także w normie, zachowanie pracowników również pozytywne. Jednak jeżeli chodzi o kompetencje tego Banku, kompetencje pracowników to powiem tak - nie spotkałem banku, który tak bardzo zwodzi klienta, wmawia klientowi coś co wcale nie jest prawdą. Nie chciałbym już opisywać się na temat tej placówki ponieważ zakończyłem współpracę jako klient z tym Bankiem i cieszę się, że mam to już za sobą. Nie wskazałem jeszcze najważniejszych faktów, których doświadczyłem w kontakcie z tym Bankiem. A fakty są takie:1. Założyłem całkiem przypadkowo konto internetowe w GetinOnline. Było to całkiem niepotrzebne, ale szybko doszedłem do wniosku, że konto jest niepotrzebne więc chciałem jak najszybciej zlikwidować konto.2. Postanowiłem tak gdyż niektóre fakty świadczyły o całkowitej niekompetencji tej instytucji.3. Procedura likwidowania konta trwała długo, musiałem kilka razy przedzwonić, kilka razy osobiście złożyć wizytę.4. Pracownica tej placówki chciała Mnie wmówić, że GetinOnline i GetinBank to inne Banki mimo, że już wiem, że to w rzeczywistości ten sam Bank. 2 tygodnie wcześniej - na początku Moich doświadczeń z GetinOnline telefonicznie pracownica Banku też chciała Mnie wmówić, iż to inne Banki. I ta pracownica która przyjmowała Mnie któregoś razu gdy byłem w placówce na Hetmańskiej sama wydała Swoją niekompetencję gdyż po prostu ośmieszyła się mówiąc na początku tak natomiast gdy już praktycznie wychodziłem powiedziała zupełnie coś innego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.