Opinia użytkownika: Radosław_370
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Było kilka wizyt w tym Banku i zawsze konkretnie w tej placówce. Tak więc podałem orientacyjną datę i godzinę obserwacji. Natomiast co zaobserwowałem za każdym razem w czasie Mojej wizyty. Wygląd placówki jak najbardziej właściwy, czas obsługi także w normie, zachowanie pracowników również pozytywne. Jednak jeżeli chodzi o kompetencje tego Banku, kompetencje pracowników to powiem tak - nie spotkałem banku, który tak bardzo zwodzi klienta, wmawia klientowi coś co wcale nie jest prawdą. Nie chciałbym już opisywać się na temat tej placówki ponieważ zakończyłem współpracę jako klient z tym Bankiem i cieszę się, że mam to już za sobą. Nie wskazałem jeszcze najważniejszych faktów, których doświadczyłem w kontakcie z tym Bankiem. A fakty są takie:1. Założyłem całkiem przypadkowo konto internetowe w GetinOnline. Było to całkiem niepotrzebne, ale szybko doszedłem do wniosku, że konto jest niepotrzebne więc chciałem jak najszybciej zlikwidować konto.2. Postanowiłem tak gdyż niektóre fakty świadczyły o całkowitej niekompetencji tej instytucji.3. Procedura likwidowania konta trwała długo, musiałem kilka razy przedzwonić, kilka razy osobiście złożyć wizytę.4. Pracownica tej placówki chciała Mnie wmówić, że GetinOnline i GetinBank to inne Banki mimo, że już wiem, że to w rzeczywistości ten sam Bank. 2 tygodnie wcześniej - na początku Moich doświadczeń z GetinOnline telefonicznie pracownica Banku też chciała Mnie wmówić, iż to inne Banki. I ta pracownica która przyjmowała Mnie któregoś razu gdy byłem w placówce na Hetmańskiej sama wydała Swoją niekompetencję gdyż po prostu ośmieszyła się mówiąc na początku tak natomiast gdy już praktycznie wychodziłem powiedziała zupełnie coś innego.