Wizyta w sklepie RTV EURO AGD nastąpiła w godzinach południowych. W sklepie nie było klientów. Po wejściu do sklepu nie zostałam zauważona przez sprzedawców. W sklepie było czysto, jednak towar- szczególnie duże AGD - ułożony był w taki sposób, że sprawiał trudności w przemieszczaniu się pomiędzy niektórymi alejkami sklepu. Po obejrzeniu interesującego mnie towaru udałam się do punktu kasowego w celu uzyskania szczegółowych informacji. Obsługująca mnie Pani sprzedawca każdą odpowiedź konsultowała z innym sprzedawcą, co sprawiało wrażenie niekompletnej wiedzy. Po krótkiej konsultacji opuściłam sklep w celu zastanowienia się nad danym towarem.
Wygląd sklepu był czysty i estetyczny. Towary ułożone były przejrzyście. Doradcy - sprzedawcy ubrani byli w firmowe stroje oraz posiadali identyfikatory. Czas oczekiwania na zainteresowanie doradcy klientem wyniósł do 5 minut. Doradca udzielił szczegółowych informacji na temat wybranego produktu oraz możliwości transportu. Po wybraniu produktu i zgłoszeniu zakupów na raty doradca skierował klienta do punktu zajmującego się sprzedażą ratalną. Podpisanie umowy oraz przedstawienie oferty ratalnej trwało nie dłużej niż 20 minut.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.