Opinie użytkownika (2)

Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie RTV EURO AGD nastąpiła w godzinach południowych. W sklepie nie było klientów. Po wejściu do sklepu nie zostałam zauważona przez sprzedawców. W sklepie było czysto, jednak towar- szczególnie duże AGD - ułożony był w taki sposób, że sprawiał trudności w przemieszczaniu się pomiędzy niektórymi alejkami sklepu. Po obejrzeniu interesującego mnie towaru udałam się do punktu kasowego w celu uzyskania szczegółowych informacji. Obsługująca mnie Pani sprzedawca każdą odpowiedź konsultowała z innym sprzedawcą, co sprawiało wrażenie niekompletnej wiedzy. Po krótkiej konsultacji opuściłam sklep w celu zastanowienia się nad danym towarem.

RT

27.04.2011

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Wygląd sklepu był...
Wygląd sklepu był czysty i estetyczny. Towary ułożone były przejrzyście. Doradcy - sprzedawcy ubrani byli w firmowe stroje oraz posiadali identyfikatory. Czas oczekiwania na zainteresowanie doradcy klientem wyniósł do 5 minut. Doradca udzielił szczegółowych informacji na temat wybranego produktu oraz możliwości transportu. Po wybraniu produktu i zgłoszeniu zakupów na raty doradca skierował klienta do punktu zajmującego się sprzedażą ratalną. Podpisanie umowy oraz przedstawienie oferty ratalnej trwało nie dłużej niż 20 minut.

RT

22.04.2011

Media Expert

Placówka

Leszno, Al. Konstytucji 3 Maja 12

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi