zadzwonili do mnie z tej frimy w grudniu z propozycją odkupienia telefonów komórkowych, ponieważ nie dowierzałam zaczęłam wypytywać konsultanktę o szczegóły, wię dowiedziałam się że za jeden telefon otrzymam mniej więcej 50 zł + 30% za do niego akcesoria. Wysłałam 4 telefony do nich po czym przychodzi wycena 20,27 zł brutto za te cztery telefony. Wysłałam, natychmiast odpowiedni email i zadzwoniłam czy oni robią sobie żarty z szystkich poważnych ludzi czy tylko ze mnie, dzwoniłam jeszcze trzy razy ponieważ nikt nie odpowiada na emaile, że proszę o odesłanie tych telefonów, do dnia dzisiejszego mimo zapewnień nie otrzymałam zwrotu tych telefonów. Chyba sprawa trafi do sądu
tak naprawdę, dotyczy ogólnej obsługi klienta.
Przez bardzo długo byłam klientem sygma bank narzucali mi swoje produkty i korzystałam z karty kredytowej, w dniu zamknięcia karty miałam na niej 2400 punktów, osoba mine obsługująca przecieła kartę i powiedziała żebym zadzwoniła na info, a przeksięgują mi punkty na nową kartę(nie kredytową),oczywiście ja zadzwoniłam już tego nie zrobili bo nie mili jakiegoś numerka czy czegoś, nikt nawet nie podjął chęci żeby to wyjaśnić. Druga sprawa zamykając kartę zaznaczyłam że mam do spłacenia na niej około trzysta zł. co uczynię ale nie wtym miesiącu, dostałam odpowiedź że karta zostanie zamknięta w momencie mojej spłaty po czym dostaję pismo że wpłatę należy uiścic do określonej daty, czyli w połowie miesiąca. Personel beznadziejny, każdy mówi co innego, mówią to co jest dla nich wygodne, poprostu czuję się oszukana przez kolejny bank.
od jakiegoś czasu uczęszczam do Mokpolu i rozumiem że każdy ma dużo pracy ale czy tak trudno być miłym, odwócić się, a może nawet uśmiechnąć? Czasami jest to irytujące, kiedy ma się na lunch chwilę i stoi się przy stoisku z wędlinami, a pani odwrócona tyłem nie zwraca uwagi co się zieje za jej plecami. Sądzę że czasem nie wile trzeba abyśmy wszyscy byli szczęsliwi
na infolinię dodzwonić się to istny cud, więc napisałam pismo, gdzie żądałam wyjaśnienia pobieraniej kwoty, do dnia dzisiejszego nie otrzymałam stosownego wyjaśnienia ani listownie, ani telefonicznie. Brałam kredyt w dombanku i wszystko było wporządku odkąd się połączyli mam ciągle z nimi kłopoty. Mam wątpliwości czy w tym banku przechodzą szkolenia z Jakości Obsługi Klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.